Blogosz

MESE NINCS.

TipoLÓGia

2008. január 16. 19:14 - BlogoszEditor

Szűkszavú vagyok. (Lusta vagyok mostanság beírni ide.)
Súlyosan sérült vagyok. (Megfáztam és csavarja az orromat.)
A világ alapvető kérdéseivel vagyok elfoglalva. (Vizsgaidőszak van a filozófia szakon.)
Keményen dolgozom érted, érte és mindenkiért. (Munka van a szerkesztőségben.)

Szóval megvannak az okaim rá, hogy mostanában alig jártam erre. (Kitaláltam pár magyarázatot.)
De hallotok még felőlem. (Majd ha lesz kedvem, még benézek.)

Ilyen egy igazi férfi. (Na ja.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr102637773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása