Blogosz

MESE NINCS.

Fotószintézis

2008. február 02. 18:19 - BlogoszEditor

Bejegyeztem a pártokról, meg az etnobizniszről. De úgy nézem, nem volt érthető a nyelvezetem egyesek számára. Így most váltok, adaptálok.

Szal aztat monta valamék jóembör, hogy nem értette, mit vakeroltam az előző bejegyzésembe. Na, jóvan, beztos nagyon agybajnok lehet. Bár én nem ösmerem a fazont amék nyavalygott, azér úgy gondolom, neki is joga van hozzám és a logoszhoz, még ha evidens módon erősen rurális vonzatú is a csávesz. De eztet mán csak megérti, próubálok mán megfelelően beszíni.

(Ezért - valamint ha esetleg más is tévelyeg még a homályban, az ő kedvéért is - a következőkben más stílusban is megemlékezem arról, hogy immár két romániai magyar párt nem dolgozik értünk. Fotókban szintetizálom. Elővettem az archívumomat. Onnan előhalászott, saját készítésű képekkel illusztrálom. Olyan lesz, mint a Minden napra egy mese, nem kell félni tőle, nem lesz sok olvasnivaló. Mindkét megjelenített világesemény Nagyváradon zajlott anno.
Na, akkor nézzük, milyen az, amikor mindenki a saját Big Daddyjével nyomatja.)

Száuval fígyejjetek mán, csókák! Mostan egy ilyen izét hogyhíjjákolok ide olyanoknak es, akik gumicsizmába ülnek le a gíp elé. Eztet érteni fogjátok tik es. Jáu sok kíp lesz, oszt szöveg meg alig. Na jóuvan, na?

    DADDIES AND KIDDIES 1

100_92234.jpg Ó, de kis édesek azok ott lent! Mint látható, időnként mi is tekintettel vagyunk a választóinkra.

100_9224.jpg Bezzeg a Béla vizet kapott. Kérem, hölgyem, nekem bontson meg egy szénsavmentes mikrofont.

100_9225.jpg Hallja-é, kiskeziccsókolom? Ki ez a fószer itt mellettem, ha meg nem sértem?

100_9226.jpg Talán ha én is úgy teszek, mint ez a Ferenc, akkor több támogatást ad majd a nehéz kisebbségi létemhez.

100_9227.jpg Hú de nehéz! Ilyen hülye képeket azért én mégsem tudok vágni, a Feri ebben is nagyon profi.

100_9238.jpg Na jó, mégicsak megy ez nekem is. Főleg ha fényképeznek.

100_9236.jpg Phe! Mindig túlzásba viszi a játékot, képtelen leállni. Már ciki, hogy milyen grimaszokat nyomat itt
mellettem. Szénné éget a felelős magyar választóim előtt ez a böszme. Bárcsak mentem volna inkább egy másik sajtótájékoztatóra...

100_9240.jpg Ej, no, Béla kedves! Most látom csak, milyen fess maga! Imádom ezt a hamiskás mosolyt és azt
az angyalian ártatlan tekintetet! Nem adná meg a számlaszámát?

100_9242.jpg Mindig is utáltam a tiszta vizet a pohárban. Hamar elintézem. (Amúgy tisztán emlékszem, hogy
egy szénsavmentes mikrofont kértem, de ez itt Románia, nem csoda, ha csapnivaló a kiszolgálás.)

100_9261.jpg Hé, fizetek! Vagy inkább majd kivetek magára valami adót, s fizessen maga!

100_9246.jpg Na, azt igazán nem mondhatják, hogy mi csak lábatlankodunk a politikában. Béla meg csak hadd
beszéljen, én addig megszámolom, hány lába van annak a póknak ott a sarokban, más dolgom úgy sincs.
De akárhány is a láb, biztosan nem szebb, mint az én két főnöki virgácsom. Talán ezért is van az, hogy szeretek keresztbe tenni.

    DADDIES AND KIDDIES 2

100_8824.jpg Én alig látszom, ők meg mind egyszerre beszélnek. Ezért dolgozhattam rajta, hogy összeüljenek...
Ráadásul állva.

100_8828.jpg Fú, de dühös vagyok! Ez a Viktor képes elaludni a saját tájékoztatónkon! És e stille Nacht
idején még kacsintgat is a piszok liberálbolsi média felé...

100_8826.jpg Hát, leszakad az arcom! Nem elég, hogy szunnyad itt nekem, de még tollászkodik is közben.

100_8839.jpg László kedves, előzékeny ember. Mindig diszkréten elfordul, ha böfiznem kell.

100_8857.jpg Mosolygunk, mosolygunk de a kapitál-kommunisták közben itt ülnek a nyakunkon mindkét
országban, s ettől vakarózuk egyfeszt.

100_8858.jpg Nekem az államon is ülnek. Nem tudom, ez hogy lehet, hiszen tudtommal az állam én vagyok.

100_8869.jpg Úgy gondolom, egy kis "coming out" az én ismertségemen is nagyot dobna. Talán még abba a
buznyák kormányba is bekerülhetnék végre. Volt már rá példa. Ilyen kis langyi pózban jó lesz
vajon a nagy bejelentés?

100_8868.jpg Ssss! Ssss! Nyugi, csak vicceltem, nem lesz coming out. Főleg, hogy itt van a püspök is.
Majd mindjárt ad ő nektek, már látom rajta, hogy ázik a kötél...

100_8876.jpg Egy. Megérett a meggy. Kettő. Izé. Valami. (Ma nem készültem ennél hosszabb beszéddel, bocs,
kedves barátaim, de nem nálam otthon van választási kampány.)

100_8870.jpg Na itt álljunk csak meg! László már a szerény munkaebédünk étlapját tanulmányozza, így mára
berekesztem magamat.

100_8878.jpg Úristen! Azért miket össze nem hord ez a Viktor, ha le nem csapom! Még szerencse, hogy
én nem szoktam. Se hordani, se csapni. Ugye.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr112637779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:)) 2008.02.03. 18:02:48

Hát ez jó! Zseniális! Jót derültem rajta!
süti beállítások módosítása