Blogosz

MESE NINCS.

Le fognak lőni

2018. március 29. 14:07 - BlogoszEditor

Biztosan én lehettem akkor a harmadik. De nem teljesen értem, végül miért nem lőttek le ma az áramszolgáltató ügyfélszolgálatán.

Bementem ugyanis ügyet intézni, az ügyfélszolgálatra, (így tesz az ember, ha van a céggel valami ügye, ügye ugye.) És íme, ezt láttam ott: ismétlem, épp az ügyfélszolgálaton. Mekkora már, ugye: kvázi ki van függesztve az ars poeticájuk. (Ez van oda írva: "Ebben a helyiségben minden harmadik panaszost lelövünk! Ma már volt kettő!")

dbbfy68956789.jpg

Ó, tényleg? Hát nyilván nem állom meg, hogy le ne fényképezzem ezt. (Értem én, hogy valaki, aki ott dolgozik, biztosan vicces ajándékként kapta, és kitette ide, de épp így sikerült erősen emelnie az ügyfélszolgálat hangulatát.)

Összesen két képet készítek (a másik is pont ilyen, csak az életlen lett), amikor az épp ott tartózkodó portás/őr nem túl udvariasan mintegy rámront: "Uram, itt tilos fotózni! Azonnal mutassa meg a képeket, és törölje!" De nem, szó sem lehet róla. Mondom is neki: "Nem tilos." És ezzel el is teszem a telefont, nem mutatom meg a a rajta lévő képeket. Az az igazság, hogy éppen logikus is lehetne, hogy az ügyfél ne fotózzon az ügyfélszolgálaton, hiszen mások adatainak védelme, ugye, de az is logikus, hogy talán mégsem tilos. Bevallom, nem vagyok teljesen biztos benne. De látom, az őr sem az. Ugyanis egyből mással próbálkozik: "Akkor kérek egy személyi okmányt" mondja. "Rendben, máris adok egy személyi okmányt" válaszolom, amin számomra váratlanul megint megütközik egy kicsit, majd abból ocsúdva látványosan elvonul egy szekrényig, ahonnan látványosan elővesz egy füzetet, amiben egy lista van, nyilván, hogy lássam, hogy most fel fog írni egy listára. Ami tényleg nem zavar túlzottan, majd meglátom, miféle lista az, mindent a maga idejében, sőt, most legalább megtudom, valóban tilos-e ilyen helyeken fotózni, vagy sem, és mi az ügymenet, ha tilos. Amikor visszaér, csak nyújtom neki a személyimet. Elveszi, majd arra kér, menjek csak ki vele az előcsarnokba. Mondom, nem megyek még, hiszen nem végeztem az ügyintézéssel. Erre visszaadja a személyit, azzal, hogy majd ha végeztem, vár. "Rendben, persze" válaszolom, aztán két percen belül készen is vagyok, és megyek is ki. Már ott áll. De megint változott valami: a füzet már sehol. Már szótlanul nyújtom neki a személyimet, tessék, kezdjük, mert bár valóban sietek, de közben ez is érdekel, ezt még megvárnám. De már nem veszi el sem. Hanem azt mondja: "Jó, mindegy, ne adja ide. De tényleg nem kellett volna fényképezni." Hm. Most sem fogom megtudni, hogy akkor hogy van ez. Azt még megbeszéljük, hogy ugye látta, mit fotóztam, mondja, igen. Szóval valószínűleg a kolléganőinek akart egy szívességet tenni, megpróbálkozva ezzel a "tilos a fotózás" dologgal, attól teljesen függetlenül, hogy valóban tilos-e, vagy sem, sőt, láthatóan ő sem tudja igazából. Csak úgy látta, hogy én meg határozottan tudom, mi van. Holott kezdetben körülbelül 78,04%-ban tudtam, aztán ahogy közben gondolkodtam egy kicsit, 64,18%-ra csökkent ez.

Ez derült ki tehát csak: hogy ő sem tudja. Meg az, hogy az őr jóban van a bent dolgozókkal, és biztos, ami biztos alapon megvédi az ügyfélszolgálaton tevékenykedőket az ügyféltől. Meg az, hogy talán le kellett volna lőniük. Hiszen ott áll a táblán, hogy minden harmadik panaszost lelőnek, és már volt kettő. Mondjuk igaz, hogy én nem panasszal jöttem, hanem, csak egy igazolást kértem ki. Akkor úgy látszik, mégis mázlim volt.

Mindegy, a lényeg tehát, hogy egy ilyen tábla van az ügyfélszolgálati irodában. Szép. (Lehet, hogy azok ott fölötte a fegyverszoba és/vagy a halottasház kulcsai. Mondjuk még humorosabb lenne, ha itt, az áramszolgáltató Electricánál árammal csapatnák agyon az ügyfelet.) Nagyon remélem, soha életemben semmilyen panaszom nem lesz az Electrica szolgáltatásaira.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr2713788358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása