Blogosz

MESE NINCS.

Tessék akkor, itt van...

2017. december 04. 17:10 - BlogoszEditor

Már nem is először küldik el nekem is, akárcsak több százezer határon túli magyarnak a magyarországi választásokra szóló névjegyzékbe vételi kérelmet. Eddig nem foglalkoztam vele, több okból sem.

Egyrészt mivel komoly dilemma nekem (is), hogy egyáltalán beleszóljunk-e szavazatunkkal a magyarországi eseményekbe (és hajlok rá, hogy inkább ne), ám az elvi, elvontabb okon túl konkrétabbak is vannak, hiszen a jelenlegi hatalom szerintem a legkártékonyabb az 1989 óta regnáltak közül, immár történelmi léptékű bűnöket halmoz, nekem igazán hitelesnek tűnő ellenzéki erőt pedig jelenleg nem látok. Tehát nem is lenne kire voksolnom. Továbbá minél inkább erőszakolják, immár itt, a romániai magyar területeken is, itteni szervezetek cinkosságával, hogy aláírjunk nekik, hogy kitöltsünk ilyesmiket, és a mostani magyarországi hatalom ezúttal a mi szavazatainkkal jusson kétharmadhoz, annál visszatetszőbb nekem az egész, és annál inkább el is távolítanak tőle. Ráadásul ott van még az is, hogy a magyarországi hatalom még azt is listázza, ki kire szavaz, és számos illegális adatbázist tart fent, én pedig a lehető legkevesebb Kubatov-listán szeretnék szerepelni.

Na, de ha újra és újra elküldik, akkor "oké". A múltkor a hasonló témában kapott miniszterelnöki reklámlevélre adott választ mutattam meg itt, és most akkor tessék ha már annyira kell –, itt a papír is, az aktuális szörnyű hülyeségeknek megfelelően kitöltve. Oszt mehet.

1jo.png

2jo.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr6513427993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása