Blogosz

MESE NINCS.

Olyan gazdag lettem, amilyen okos voltam eddig is. Esettanulmány, egy friss mail kapcsán

2017. október 03. 14:13 - BlogoszEditor

Úristen, komolyan nyertem 1.500.000 eurót, lottón!

Elsőre azt hittem, amikor kaptam erről egy értesítést mailen, hogy ez valami átverés – de hát a tárgysorban világosan az szerepel, mégpedig csupa nagybetűvel, hogy „OFFICIAL AWARD NOTIFICATION”. Elsőre azt hittem, amikor kaptam erről egy értesítést mailen, hogy ez valami átverés – de hát az értesítést alá is írta „Christina stevenia”, mégpedig a „Management Board” nevében. Aztán azt hittem, amikor kaptam erről egy értesítést mailen, hogy ez valami átverés – de hát stevenia kisbetűvel írta a nevét, ami szerintem nem azt mutatja, hogy ez valami hanyag kamu, hanem épp azt, hogy biztosan valós, mivel nyilván élő ember írta, aki hibát vétett az írásban, tehát nem robot, nem is kamu, minden frankó. Elsőre azt hittem, hogy ez valami átverés – de hát ott áll, mégpedig csupa nagybetűvel, hogy a „BLUE GLO EURO INTERNATIONAL LOTTO PROGRAM” keretében nyertem. Aztán azt hittem, hogy ez valami átverés – de hát a levél fejléces, és világosan írja a fejlécen, hogy a Blue Glo Group Euro Intl. Lotto Comisson küldte. És azt hittem, ez valami átverés – de hát oda van írva, hogy a lottósorsolás szervezője az említett szervezet, ráadásul még társszervező is van, mégpedig a „World Tourism Organization – Netherlands”, valamint (szó szerint) a „Ministerio de Turismo the Spainish”. És azt hittem, ez valami átverés – de hát megadtak több sorszámot és kódot is, ami a közlésük szerint a nyereményem azonosítására vonatkozik. Azt hittem, valami átverés – de hát tételesen szerepel a levélben, hogy a nyeremények letétbe vannak már helyezve, mégpedig a Caixa Rural Caja bankban. Azt hittem, valami átverés – de hát az is benne van, hogy ez ráadásul „security bank”, bármit is jelentsen ez. Azt hittem, valami átverés – de hát írja, hogy a nyereményem átvételéhez vegyem fel a kapcsolatot az ügyintézőmmel, aki Mrs. Elizabeth Baryshev, és oda is van írva a telefonszáma, meg a mailcíme is. Azt hittem, valami átverés – de hát írja, hogy aki október 21-ig nem jelentkezik, annak a nyereménye a gazdasági minisztériumhoz kerül átutalásra. Azt hittem, valami átverés – de hát azt nem írják, melyik ország ilyen minisztériumához, nyilván biztonsági megfontolásból nem. Azt hittem, valami átverés – de hát magát az értesítéshez csatolt levelet aláírja „Juan Zernandez Fedriguez”, aki „Presidente”. Továbbá azt hittem, valami átverés – de hát a mailben csatolmányként megküldött egész levél egyrészt jpg. kiterjesztésű csatolmány, másrészt az egy oldalas levélben számos különböző betűtípust és kiemelési módokat és színeket használnak. Azt hittem, valami átverés – de hát az egész a jiangmin@shzhibo.com.cn mailcímről jött.

Mellesleg elsőre azt hittem, amikor kaptam erről egy értesítést mailen, hogy ez valami átverés, mivel tudtommal nem lottóztam – de hát nem tarthat mindent észben az ember, plusz tessék, itt a bizonyíték, mailen, hogy igenis lottóztam.

És ez csak egyetlen példa volt. Arra, hogy engem nem könnyű a neten átverni, nem fogok minden fősodratú marhaságnak és mainstream manipulációnak bedőlni. Oda kell figyelni, mit hisz el az ember, csak a hülyék kajálnak be butaságokat. És most, hogy ezzel megvagyok, meg amúgy egy csomó pénzem is lett  – olyan okos vagyok, mint amilyen gazdag végre most lettem –, mehetek például híreket olvasni, hogy jól tájékozott is legyek.  Hiszen én aztán el tudok igazodni, lám, már ez is ilyen prímán ment – és a hírek világa aztán igazán nem kiemelten veszélyes terep.

Főleg nem az olyanok millióinak, akik ilyen jól szűrnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9112924375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása