Blogosz

MESE NINCS.

Mi vagyok én? Featuring rövid válasz

2019. május 15. 19:39 - BlogoszEditor

Váratlan reveláció ért ma. Aztán kimentem, átgondolni azt, amit annyi év után csak most tudtam meg.

Tehát ez vagyok, tessék megnézni. Január 14-én eltéve. És május 15-én előkerülve. Vallomás, önleleplezés, videóban.

Javaslom, nézz be te is a mélyhűtődbe, hátha ott lapulnak a nagy válaszok a nagy kérdésekre. Bár persze az is valószínű, hogy nem mindenki ugyanott találja meg a saját válaszait. Magam sem gondoltam volna, hogy én speciel itt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr7314828934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása