Blogosz

MESE NINCS.

Fi-ți aten-ți...!

2019. március 06. 17:48 - BlogoszEditor

WOW, am găsit asta, primul, în vitrina unui magazin desființat recent. Iar restul în zona gării.

E ceva simptomatic: am observat și eu că printre români acest tip de greșeală e una cam frecventă. Adică să nu înțelegi care-i treaba cu acest -ți, când se scrie separat și când nu.

Nu am mai văzut însă această greșeală într-o formă atât de sofisticată și haioasă ca aici. Vezi, dacă vrei să te adresezi chiar societății, dar nu știi unele chestii elementare...? Căci ceea ce vedem aici înseamnă cu totul altceva, faţă de ce doreau să ne transmită "artiștii" necunoscuți. Plus dacă ne-am apuca să facem ceea ce ne sfătuiesc ei aici, ne-ar fi foarte greu şi incomod. Poate e mai simplu să înveţi să scrii corect. Sau să înve-ţi? :) :)

Auzi-ți? Fi-ți aten-ți! Nu uita-ți să merge-ți să vota-ți, că vor ajunge și ei votan-ți. Fi-ți voi mai răsări-ți!

sffssffsfsfssde777.jpg

20190306_162955.jpg

20190306_163039.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr4414672289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása