Blogosz

MESE NINCS.

Premier: sajtófotósok és a főkapcsoló :)

2017. január 07. 15:33 - BlogoszEditor

Megnyílt ma az 1. Nagyváradi Sajtófotó-kiállítás. Pontosabban Bihar megyei. Mondjuk én sem értem, miért nem volt ilyen eddig, de a tervek szerint lesz: a mai premier után évente. Ez egyébként felvezető eseménye az V. Szathmári Pap Károly Nemzetközi Fotófesztiválnak (nem Szathmári Pap Károly volt ötödik, hanem a fotófeszt lesz az), amelyet a váradi szervezők, a román művelődési tárcával együttműködve Budapesten nyitnak meg hamarosan (hogy pontosan mikor, azt elfelejtettem, hogy hol, azt meg eddig sem tudtam, de aki Budapesten lesz mostanság, és van kedve, nézzen utána). A váradi sajtófotó-tárlat január 19-ig megtekinthető, munkanapokon 8-19 óra között, az Euro Foto Art galériában, a December 1. tér 12 szám alatt. Én az Ön helyében megnézném – bár a megnyitón már láttam, és sajnos az is igaz, hogy többen is oda nem illő eseményfotókkal is jelentkeztek, azaz mindenféle rendezvényeken készült, egyszerű, átlagos képekkel, amelyek szerintem felhígítják az egészet.

Amit eleve sem szabadna, manapság meg aztán végképp nem, amikor eleve kevesen járnak tárlatokra, és aki meg jó fotókra kíváncsi, az a neten is nézegethet ilyesmiket. Szóval nem ártana jövőre már erősebb válogatást összeállítani. De ez nem az én gondom, én csak beküldtem pár fotómat, akár a többiek, onnantól a szervezőké a terep. Azért ezt az elsőt is le lehet csekkolni, mondom.

Persze én itt ezúttal is pár apró kis vicces részét mutatom, meg a hülyeséget. A komolyat szedje le mindenki magának – ha óhajtja –, ott. Szóval a kedvencem ebben a galériában a főkapcsoló. Ahogy más tárlatokkor is igyekszik előtérbe tolakodni. És most is. Sőt, nem is kell tolakodnia, mert enélkül is mindig szerves része az anyagnak. Meg profán része. Így pedig humoros része. Ezúttal is. (Magát a feliratot aztán egy miniszterívvel letakarták. De még akkor is.) Elvileg tehát itt lehet lekapcsolni a kiállítást, ha nem tetszik. Vagy bármely más okból is. Jó tudni. :P

2017-01-06h10_49_00.jpg

E hagyományt továbbvive aztán a terem más szegleteiben az én fotóim is hasonlóan kizökkentő-humoros társagágba kerültek. Itt van például a biztosítótábla, mint kiállítási tárgy. Ha valaki biztosítékot szeretne arra, hogy jó képek is vannak, itt találhat biztosítékot. Igaz, automata, úgyhogy elvinni nem tudja (legfeljebb egészben).

20170107_105842gf.jpg

Vagy itt van a csigás képem, a kijárat (pontosabban az emeletről való lejárat) mellett. Ja, igen: emelet is van, ott is vannak képek. Azért mondom, mert ez nem fog feltűnni annak, aki nem figyel rendesen. Nekem sem tűnt fel a mai napig még soha, pedig sokszor voltam ebben a kiállítótérben.

20170107_112b336.jpg

Itt pedig egy kép a megnyitóról, amely azt ábrázolja, hogy a művészet fénye hogyan ragyogja be az embert. :)

20170107_1f15606.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9212106951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása