Blogosz

MESE NINCS.

Jött jelzés, de a homály is maradt...

2018. március 18. 12:59 - BlogoszEditor

Néhányan kérdezték azóta, mi hír arról a két nőről, akiről a Magyar rémtörténet Dubajban című posztomban írtam. (A jelen bejegyzés megértéséhez kérem, olvassák el azt.) Nos, végül nem tudtam találkozni velük Dubajban, amikor nemrégiben ott jártam, és utána is csend volt még egy darabig. Aztán érkezett pár rövid jelzés.

Mint írtam a fenti linken lévő bejegyzésemben, évek óta nincs nyoma egyikőjüknek sem Facebookon, semmi újabb aktivitás nem látszik a lapjaikon, mintha egyszerre léptek volna le onnan is, és az üzenetekre sem válaszolnak, sőt, el sem olvassák azokat így volt ez mostanáig. Amikor is hirtelen belépett a felhasználói fiókjába a magyar nő külföldi élettársa, és megkérdezte, ki vagyok én, majd a válaszom után következőket tudatta. Az élettársával, azaz a Váradról elszármazott nővel együtt életben vannak. Utóbbi fél évvel ezelőtt stroke-ot kapott, amelyből azonban felépült. Viszont az élettársa azt mondja, a stroke nyomán a váradi nő szinte semmire nem emlékszik a múltjából. Hozzátette, hogy szerinte rám sem fog, de azért megkérdi tőle, majd később jelentkezett azzal, hogy megkérdezte, és valóban nem emlékszik rám sem. Azt is mondta, megkérdi az illetőt, megadhatja-e az ő új Facebook-fiókjának elérhetőségét, hogy beszélni tudjunk. Amúgy még mindig Dubajban vannak.

20180218_194243.jpg

Ilyenre áll át amúgy a gépemen automatikusan a Fb bejelentkező felülete, ha ott vagyok

És nagyjából ennyi. Érdekes, hogy nagyon ritkán jelentkezik be, és olvassa el az üzeneteket. Azokra a kérdésekre semmi válasz, hogy mi a gond végülis, mi elől menekülnek, vagy menekültek, hol és hogyan élnek, mi zajlik valójában, eleve miért költöztek oda, ha fokozottan veszélyes volt számukra a terep, mi történt velük, mi van most. Arra sincs válasz, miért kellett egyáltalán új Facebook-fiók, illetve azóta sem kaptam elérhetőséget. Láttam viszont Messengeren, hogy a régi fiókjába az érdeklődésem óta egyszercsak bejelentkezett maga a váradi nő (vagy a nevében valaki) de semmi reakció nem jött, csak én láttam meg a mozgást.

Hát ennyiről tudok beszámolni ezzel kapcsolatban. Mindenképp érdekesebb lett volna meginni egy akármit velük, amikor ott voltam Dubajban. Sőt, lehet, hogy ha ez megtörtént volna, akkor már az egész történet nem tűnne ennyire érdekesnek. De nem történt meg így továbbra is az, vagy annak tűnik...

20180222_170007.jpg

Egy fotóm (kattintásra nagyobb méretben nézegethető) Dubaj központjának egy részéről, a világ most még legmagasabb épületéből, a Burdzs Khalifából: lehet, hogy ők ketten is ott vannak valahol, bár inkább azt gyanítanám, hogy a város más részén élnek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr3413749910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása