Blogosz

MESE NINCS.

Váratlan küzdelem a főtéren...

2018. október 17. 14:42 - BlogoszEditor

Ez megy most Nagyvárad központjában, a főtéren. :)

20181017_104427.jpg

A kóborkutyák számát az önkormányzat jelentős mértékben csökkentette az elmúlt években, de a perifériákon most is vannak azért  itt, a központban viszont én rég nem láttam. Ma azonban feltűnt a központban egy fiatal, játékos kóbor eb és egy kismacska is. (Szerintem az utóbbinak sincs gazdája, bár egy tag nagyon kerülgette, meg hívogatta ott, és amikor rákérdeztem, állította, hogy az övé, ám közben mind tőlem kérdezett a macskák viselkedésével kapcsolatos alapvető dolgokat, szóval nem hinném, hogy az övé lenne, inkább a jelek szerint el akarta rabolni ezt nem vártam ki, végül felvette az ölébe, nekem meg dolgom volt, mentem.) Szóval ilyen kis buli már rég nem volt a megyeszékhely főterén: több körben megverekedett a két állat. Vagyis inkább játék volt ez mindenki, aki épp arra  járt, megállt egy kicsit, megnézni az összecsapásból azt az épp zajló kört, amelyikbe pont belecsöppent –, a kutya vette leginkább játéknak, jól szórakozott, néha elment pihenni, aztán visszajött, újabb fordulókra, a kölyökmacska élte meg viszont komolyabban az egészet, és alig mozogva, szinte csak a másik fél mozgását követve, körbe forogva tartotta távol ellenfelét. A mérkőzés vége az lett, hogy előbb mindenféle más járókelők zavartak bele, rosszul időzített gügyögéssel és macskasimogatással, aztán a már említett tag egy idő után tönkretette az egészet, ugyanis az utóbbi versenyzőt elciccegte egy kicsit odébb, és az ölébe vette, erre meg a kuyta lelépett . Nekem pedig mennem kellett – de amikor egy óra múlva visszafelé jöttem, a kuyta még mindig ott hülyéskedett a főtéren, nagy vidáman kötve bele az ott sétáltatott más ebekbe. Azt hiszem, még most is ott van. :)

Na, de itt van egy képgaléria a meccsről. (Telefonon szemlélve egyből ott vannak a képek, számítógépről nézve rákattintásra nyílik, a nyilakkal lehet lapozni benne. Annyira megéri, hogy az valami elmondhatatlan. :P )

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr7414306883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása