Blogosz

MESE NINCS.

Aszfaltrajz, mindenről

2015. május 16. 12:40 - BlogoszEditor

Tartozom ezzel. Hogy megmutassam ezt is. Volt az az egyik bejegyzésem, amelyben felsoroltam azzal az amúgy jóhogyvan kerékpárúttal kapcsolatos gondokat, amely a román-magyar határon át halad, és román oldalon alig adták át, máris eléggé elhanyagolt. És bemutattam akkor ezt a bravúros (és humoros) megoldást is.

ered20150429_095523.jpg

Na, elolvasta azt a posztomat egy kollégám is, aki a román sajtóban dolgozik, és ennek nyomán lecsapott ő is témára (mármint legalábbis kérdezte, hogy pontosan hol van ez, megkereste, és ő is lefotózta maguknak). Erre mit látok ma? Kijavították a dolgot a helyszínen. Hát most mondd meg... Igaz, nem egészen úgy, ahogy gondoltam volna (bár igazából egyáltalán nem is gondoltam, hogy korrigálni fogják). Persze amilyen primitív (vagy perfekcionista) vagyok, nyilván úgy képzeltem volna (ha egyáltalán képzeltem volna), hogy a bicikliút egyik sávjának közepén lévő oszlopot rakják odébb egy kicsivel. De nem, hanem:

ilyenlett20150516_120529.jpg

:)) Mit mondjak, kicsit humoros ez is, meg amolyan itteni, jellemző. De kétségtelenül könnyebb és olcsóbb. (És többek között épp ezen ismérvek miatt is amolyan itteni, jellemző.)

De azért jóhogyvan. Ezt tudnám rá mondani:

És akkor most tekintsük meg közelebbről is. (A képek amúgy kattintásra nagyobbra nőnek, élvezetesebb szemlélni őket, és a mostaninál is sokkal jobb lesz mindenkinek.)

Az új nyomvonal mellett még látható a lefestett régi is. Igazából ez egy rajz Romániáról. Aszfaltrajz. Jelképes, sokatmondó, meg minden. Társadalom is, állapotok, megoldások, mentalitás, satöbbi, minden egy képen.

closeup20150516_120624.jpg

Azért persze ott van emellett a de legalább-faktor is.Úgyhogy végülis a kifejező aszfaltrajzért is, meg a korrekcióért is:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr237464394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása