Blogosz

MESE NINCS.

Ez a poszt csúnya szavakat tartalmaz. (De attól még nagyon minőségi)

2017. augusztus 14. 12:20 - BlogoszEditor

Néha megőrül a Sziget is, ahogy az emberek is, ahogy én is.

Jön fel a Nap, sétálok haza, egyik kempingből a másikba. Jön a majdnem kihalt úton, a hátam mögött valami. Ami aztán dudál, mint az őrült. Ez már gyanús, hiszen fesztiválokon nem közlekedünk járművekkel, csak ha nagyon alapvető, és ha már közlekedünk, az emberek között, akkor soha nem dudálunk rájuk. De hajnal van, már alig  vannak emberek, én ezt is megértem, és emiatt baszik a szabályokra, tehát dudál valami. Hátranézek, egy szippantóautó az. Előtte egyetlenegy ember imbolyog, egy csatakrészeg valaki, aki nekem sem túl rokonszenves, egy hosszú törölközőbe csavart zombi, dehát mi a francot számít az, hogy nekem, vagy bárkinek tetszik-e. Ám nem elég, hogy a magyar állatok ledudálják, hanem azt látom, hogy a szippantóautóból ki is ugrik mindkét ember: a vezető és a mellette ülő is. Pedig a zombi már megijedt annyira a közvetlenül mögötte felhangzott dudálástól, hogy arrébbment. De ez a két ember tipikus nagy bunkó, úgyhogy azt követően ugrik ki a járműből, és rohan az élőhalottat megverni, hogy a zombi már nem is akadályozza őket. Én nem vagyok egy hős, vagy mittomén, de ez azonnal anyátokpicsája kategória, úgyhogy máris odamegyek, hogy mit csináltok. Hát nem evidens, hogy fizető vendég, és ő azért fizetett, hogy azt csináljon itt bent, amit akar, amíg nem sért szabályokat, és ezzel nem sértett, ráadásul ti azért jártok ide be dolgozni, vagyis pénzt is keresni, mert van ez a rendezvény, azaz vannak a fizető vendégek is, mint ő is? Akit épp megvernétek. Plusz nagyobb eséllyel külföldi, és nem is érti, mit beszéltek neki. Ezeket nem mondom így el nekik, mert hirtelen azt hiszem, ez nyilvánvaló. Na meg az ilyen szituk nem is a kifejtés helyei. Ehelyett csak annyit mondok: „Mit csináltok? Hagyjátok békén a külföldieket”. (Pedig persze nem csak őket kellene.)  Erre a két tahó azt – szerintem – hazudja, hogy magyar az illető, és kurvaanyázott. Na és? Egyrészt a hátam mögül beugró dudálás miatti ijedtségre nekem is ez lenne az első reakcióm, másrészt inkább azt hiszem, hazudik a két ganaj, mivel látom, az lepte meg őket inkább, hogy valaki egyáltalán odament leállítani őket, és ez a valaki váratlanul magyar, egy főleg idegennyelvűeknek szóló rendezvényen. A sofőr hamar mond valami baromságot még, és visszaszáll az autóba. De a másik még ugat nekem. Én meg vissza, bár ez engem is meglep. Aztán ő is beszáll, indul a menet, és ahogy én megyek tovább, a szippantós meg beér hátulról, ez utóbbi tag még nekem ordít kifelé valami utolsó faszságokat. Amire a zárókép az, hogy tehát a majdnem kihalt, hajnali főúton megy egy szippantóskocsi, ami után én azt ordítom, hogy „takarodj már a picsáááába!” És ezzel elmegy az autó. (Nem, a rendszám megfigyelésére nem volt időm.)

Szembe jön négy fiatal. Mint látom, sajnos pont magyarok, mert a társaságbeli két fiú nagy csodálattal néz rám, tehát értette. De neeeee, nem ezt akartam bemutatni, sőt, én semmit, és ez az egész nem jó példa.

Pár következtetés:

  1. Sziget, az egyik legbiztonságosabb rendezvény vagy, és nem felelhetsz minden egyes alakért, aki a veled szerződötteknek dolgozik. Mit például ez a két hulladék. De na. Valamit tenni kellene. (Ez csak félig végigvitt következtetés tehát.) Meg az is igaz, hogy húsz ével ezelőtt még azt láttam, többször is, hogy a leszerződtetett biztonsági cég, az in-Kal emberei vernek véresre egyes fesztiválozókat, manapság már ennek nyoma sincs, tehát ebben is sokat fejlődött a rendezvény, ahogy másban is.
  2. Láthatóan nem mindenki tudja, hogy az ilyesmit például úgy szokták megoldani (és épp ma is, de máskor is láttam ilyet) ilyen helyeken, hogy az autóból vízipisztollyanl lövik az előttük haladók közül azokat, akik valamiért nem észlelik, hogy autó közeleg. Így amikor a meglőtt keresni kezdi a vízsugár forrását, hátranéz, és észbe kap. Másrészt meg jófejség is, mert nyár van, és hűsít. Mármint nem az autó.
  3. Hogy megfordulnak a szerepek azért néha, mivel egy hullarészeg tagot lehetett látni kezdetben, aki amúgy tökhülyén nézett ki, körülbelül úgy festett, mint Jézus bedrogozva, és a messiást egy fekáliaszállító követi. A végére pedig az lett, hogy megyek én az úton, amúgy tiszta feketébe öltözve, a trikómon pedig egy halott szellemkislány, hogy még furább legyen az egész, és külső szemlélőnek annyi tűnik fel, hogy jön mögülem egy szippantóautó, ami elmegy mellettem (hogy onnan épp kurvaanyázik valaki, az másnak nem hallatszik a motorzajtól, én hallom, mert az előzmények miat számítottam rá), szóval megyek én, és hirtelen, a semmiből ezt üvöltöm a járműnek, hogy takarodjon már a picsába. Hát, ezt látva én is arra gondolnék, hogy a fesztiválok állatkertek, és minden idióta ilyen helyeken poroszkál, íme egy példány, én.
  4. Amikor jön majd vissza ez a szippantós, akkor zárul nagyszerű képpel az egész. Ugyanis akkor azt mondhatjuk  – és ez csak angonlolul jön ki jól  –, hogy YOU ARE FULL OF SHIT.

 ***

A poszt maga ennyi volt, kész, mára zárul Miki mókatára. Ám ha már fura arcokról van szó – akiknek a jelenléte amúgy természetes és néha vicces is, aztán mindenki válassza ki a neki poénosakat, de a töbiekre se mutogasson –, akkor már nézzünk egy durvát. :) Épp tegnap estéről, aztán hajnalról. Az első kép valamelyik helyszínen készült, éjjel, aztán a második már ma reggel, az egyik kempingnél, ahova épp hazatért nyúl úr, és ahol véletlenül ismét összefutottunk, közvetlenül a szippantós-epizód előtt. Nem lesz könnyű megtekintés, készülj fel rá, végezz pár gyakorlatot a megnézés előtt, remélem, nem futottál előre már a képekhez, és égették ki a szemedet. :)

20170814_035947.jpg

20170814_053952.jpg

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr2712747552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I_Isti 2017.08.14. 16:44:14

Ez mekkora gyökér!

consul 2017.08.14. 19:56:36

Szerintem örülj, hogy nem vertek meg.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2017.08.14. 22:22:07

Már bocs. Az autókon alapból duda van, vizipisztoly pedig nem kötelező tartozék.

Ramil Safarov 2017.08.14. 23:25:03

Na ilyenkor kene az egesz kibaszott szigetet, az osszes undormany, drogos, alkoholista faszkalappal egyutt, es kekcskebaszo simogato liberalis gecikkel egyutt szonyegbombazni, es neheztuzerseggel szetlovetni, a kurvaanyukkal egyutt. Hogy basznak meg a kurvaanyukat ezek az elkenyeztetett alkoholista buzerans kocsogok, akiknek nincs mas dolguk egesz eletukben, mint hogy 0-24 oraban pialjanak, mert anyuci apuci eltartja oket akarmeddig.

Nzoltan 2017.08.15. 04:00:12

Szerintem is kár volt zaklatni a csávót. Csak a szarszivattyút kellett volna rükvercbe tenni, oszt oszlatni a tömeget.

tompus 2017.08.15. 07:57:05

Poszter, te egy gyökér vagy! Ha téged akadályozna egy részeg fasz a munkádban, gondolom ugyanilyen megértő lennél.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2017.08.15. 08:52:37

Utolsó kétségbeesésében felvesz egy kigurumit és úgy megy ki a Szigetre, hátha így végre 5 év után akad legalább egy detox pina a farkára, de persze nem, úgyhogy marad egy blogposztos fröcsögés a frusztráció levezetésére.
És nem, sajnos egyáltalán nem minőségi ez az "írás".
Agusztus 26-án lesz Békásmegyeren egy Piramis koncert, szerintem oda öltözz embernek, menj el fodrászhoz és borbélyhoz előtte és talán össze fog jönni egy 50-es mature. Drukkolok! :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.08.15. 10:11:44

@Ramil Safarov: Azé me te +öregetté, és annyi az öröm az életedben, h ha apród dobnak az alujjáróban kitett papírpoharadba, még nem kellene a fiatalokra irigykedned!

@Tomi from Space:
Szép élménybeszámoló volt.

dr utcai arcos 2017.08.15. 11:08:48

@Ramil Safarov: anyádat meghúztad már a ravatalon?(remélem, sikerült elkapnom a "stílust").

Lakatos Dzsenifer Mercédesz (törölt) 2017.08.15. 12:15:16

Ramil Safarov

Teljesen igazad van...., de ha már szonyegbombazni, es neheztuzerseggel szetlovetni akarod őket, akkor van egy népcsoport, akit még oda kéne vinni.
Ki ez a csöves pofájú, szőrös faxkalap?

oszt jónapot 2017.08.15. 13:20:54

@tompus: Azért van munkád, mert ott van az a sok részeg fasz.

Hallja Menjeninnen_ 2017.08.15. 16:33:01

@Ramil Safarov:

Úristen micsoda dühös, elkeseredett, frusztrált alak lehetsz te :-)

Jossarian 2017.08.15. 17:40:16

@Ramil Safarov: korrekt meghatarozasa a sziget kozonsegenek, ha megengeded, idezem is majd, annyira talalo. Amugy a poszter is megerdemelt volna egy pofanvarest...

Jossarian 2017.08.15. 17:41:31

@Hallja Menjeninnen_: lehet, hogy o az, de a teged szepen es talaloan leirt a hozzaszolasaban

Hallja Menjeninnen_ 2017.08.15. 18:37:05

@Jossarian: Így igaz, hiszen jól ismer és rengeteget tud rólam, ahogy te is :-)
Még nem próbáltam, de biztos szórakoztató dolog lehet egyébként névtelenül fröcsögni, őrjöngeni, frusztrációt fórumokban levezetni.

Jossarian 2017.08.15. 18:49:02

@Hallja Menjeninnen_: te csak tudod, hisz azt teszed te is... Amugy miota froccsoges neven nevezni a dolgokat? Ja, hogy kitalaltatok a pc-t? Attol meg egy drogos geci nem lesz kihivasokkal kuszkodo fiatal ugyanugy egy drogos geci marad. Nem szeretitek hallani de attol meg igy van.

Hallja Menjeninnen_ 2017.08.15. 21:26:02

@Jossarian: Ki találta ki a PC-t? Én? Biztos, hogy nem :-)

"Attol meg egy drogos geci nem lesz kihivasokkal kuszkodo fiatal ugyanugy egy drogos geci marad."
Ennek meg kábé semmi értelme itt ebben a kontextusban, csak fröcsögés. Hol van szó itt drogosokról, meséld már el. Ha meg beszédes kedvedben vagy akkor esetleg kifejthetnéd a véleményed erről az örökös "liberálisozásról" is. Mert nekem úgy tűnik, hogy ez kb egy üres szitokszó, semmi mögöttes tartalom nincs.

A dolgokat meg nyugodtan lehet a nevükön nevezni, felőlem. Például, ha valaki ész nélkül káromkodik, anyáz, gyűlölködik bele a nagyvilágba, azt is a nevén lehet nevezni: primitív, bunkó ember. Olyan aki garantáltan nem lesz hasznára a társadalomnak, ellenben a mindenkori hatalmat jól ki tudja talán szolgálni, mert műveletlen és könnyen befolyásolható . És ilyen szempontból tök mindegy hogy a hatalmat MSZP-nek, Fidesznek vagy Magyar Sajtkészítők Pártjának hívják.

Így ez érthető? Vagy írjak lassabban?

Hallja Menjeninnen_ 2017.08.16. 08:51:53

Kár, pedig te a többséget meg tudod menteni gondolom :-)
süti beállítások módosítása