Blogosz

MESE NINCS.

Re:

2011. június 05. 11:33 - BlogoszEditor

 

Addig blogoltam a plágiumügyről, hogy végül, nagy nehezen sikerült magát a főszereplőt is szóra bírnom. Elég sokat várt vele, de aztán úgy látszik, mégis... A blogbejegyzésem nyomán üzenetet kaptam ugyanis, amit Halmos Sándor ír alá. Nincs okom kételkedni benne, hogy valóban ő reagált, Debrecenből. (Ha magát a szövegét is alaposan megnézem, ez még valószínűbb).

Ismertetem tehát, mit üzen. M?égpedig a jelen blogom biztonsági másolataként, klónjaként működő másik webes felületemen jelentkezett. Oda is felteszem ugyanis az összes bejegyzésemet - így az előzőt is. S ahhoz írta meg a mondanivalóját, kommentben. Úgy gonolom, az a korrekt, ha itt is közzéteszem, egy az egyben.

Annyit még elöljáróban: ha valaki úgy adja le egy kötete kéziratát, hogy mások szövegét eleve a magának tulajdonítja, ha valaki eleve úgy ír más szövegéről, mintha a sajátja lenne [többek között így fogalmazva, mástól átemelt egész oldalak kapcsán: "Hat ember életének tanulságait tárom az olvasók elé". (...) "Akikről írok, azok ezen elképzelések előhírnökei voltak, s megérdemelnék, hogy nevük az emlékezetben megmaradjon"], az utólag hiába hivatkozik arra, hogy megjelenés előtt nem kapott korrektúrapéldányt. Minek az neki? Hiszen ő maga eleve úgy írta meg a szövegét, hogy idegen tollakkal ékeskedett benne - s ezt korrektúrapéldány nélkül is jól tudta, tudja. Úgyhogy átlátszó. De azért itt van.

 

Tisztelt Cím !

Elnézését kérem , de én Kupán urat tisztelem és becsülöm és beleírtam nevét könyvembe is,megköszönve értékes munkáját.Erre bizonyítékom az átküldött anyag e mailen. A megjelenés előtt többször kértem korrektúrát , hogy engedélyezzem nyomtatását. Nem kaptam. Így a könyvet én is ott láttam először, de már hiába vetettem fel hiányosságait.86 pld-ban jelent meg , ezt is ott tudtam meg Én Kupán úrtól a helyszínen is elnézést kértem,de írásban is megtettem.Sajnos egy bihari könyvben hajdú megyei képek vannak.Számomra is tanulság és ez volt az első könyv életemben , amit kiadás előtt nem tudtam átnézni. Ezért hallgattassák meg a másik fél is, s mivel a körülményeket nem ismerik , könnyű ítélkezni.
Tisztelettel :
Halmos Sándor

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr822958722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása