Blogosz

MESE NINCS.

Banktitok

2019. február 05. 13:10 - BlogoszEditor

Nincs arcátlanabb bank jelenleg Nagyváradon, mint az OTP. Azt hiszem legalábbis.

A Szent László-híd mindkét vége környékén van fiókuk, és az egyikbe tévedtem be egyszer, régebben számlát nyitni. Később, a legközelebbi ügyintézésnél  amikor ráadásul én, az ügyfél vittem nekik pénzt , a híd másik végénél lévő kirendeltségbe mentem be, erre át akartak küldeni az előző fiókba, hogy ''oda tartozom, ott nyitottam számlát, ott jobban elintézik a dolgokat''. (WTF?) Elmagyaráztam, hogy ilyesmi nyilván nem létezik, bármelyik fiókjukban intézhet ügyet a kliens, még akár más városban is, hiszen ilyen szempontból minden kirendeltség egy terminál  ám a nő csak meggyőzött, hogy menjek át, jobban mondva már csak azért is ezt választottam, mert úgy tűnt, az illető egyszerűen szabadulni akar a munkától, ennyire méltatlan és piszok hozzáállásból meg nem kérek. Persze épp ezért pont maradnom kellene, dehát legyen neki karácsonya, megyek. Odaát elnézést kértek, elismerték, hogy nem szabad küldözgetni az ügyfelet, "ilyen nincs, nem szabad lennie" - mondták, hozzátéve, hogy az illető valószínűleg szabadulni akart a munkától, mert vagy fáradt, vagy nincs tisztában egyes új munkamódszerekkel, és bizonytalan. Ez volt akkor.

Megyek ma ismét ügyeket intézni az OTP-be  ráadásul adategyeztetésre, amire ők hívtak , és az üzenetükben is szerepel, hogy fáradjak be – nyilván – a legközelebbi fiókba. Befáradok. Ugyanoda, ahova a múltkor, tehát ahonnan elküldtek a híd túloldalára. És egy másik hölgy, tehát nem a múltkori, amint meghallja, hogy egy kis adminisztratív ügy lenne, egyből ugyanezt a szöveget akasztja le. Hogy át kellene mennem a másik kirendeltségre, mivel oda tartozom, ott nyitottam számlát. Mi ez? Cégpolitika? Kaptak ebből eligazítást? Vagy megbeszélték egymás között, hogyan, milyen szöveggel lehet lerázni az ügyfeleket? Mindkettő eléggé erős azért.

Na, de ezúttal nem engedek. Eszméletlen, hogy még vitázni is kell róla, de ismét elmesélem, hogy egy banki ügyfél lényegében bármelyik bankfiókban intézheti az ügyeit, sőt, bármilyen más városban is, ha teszem azt Temesváron lennék, ott is rendezhetném, tehát szó sem lehet arról, hogy átmenjek bárhova is. Még fel is olvasom a banktól kapott üzenetből azt a részt, hogy a legközelebbi fiókba. Tehát nem, innen egy tapodtat sem megyek.

untitled_1.png

 

Így végül helyben elintézi az kis ügyet, ami egyébként pár percet vesz igénybe, és rutinmunka. De közben már nekem van valamelyes lelkiismeret-furdalásom, hogy itt keménykednem kell ezzel az amúgy kedvesnek ható kis hölggyel. Nyilván nem személyes a dolog. Sőt, mint fennebb is emítettem, egyenesen gyanús, hogy ő már a második, aki ugyanebben a bankfiókban ugyanezzel a lerázási szöveggel próbálkozik. Tehát mintha ez valamilyen szinten egyeztetett lenne. Hogy miért, érthetetlen. Titok. Banktitok.

De legközelebb már automatikusan abba a bankfiókba fogok menni, ha intéznivalóm lesz, ahova folyton átküldözgetnének, ugye? Frászt. Ezután is abba, amelyik épp útba esik, vagy amelyikbe akarok.

Ja, és ma is eleve azért mentem be személyesen, mert bár a levelükben jelezték, hogy online is intézhetem ezt az ügyet, gondoltam, amúgy is arra van most dolgom, tehát egyúttal beugrom, úgy biztosan még gyorsabb lesz. Nesze nekem. Különben is: neten? Ha az ilyen átpasszolós szolgáltatásaik még tovább fejlődnek, legközelebb már azt fogják mondani, hogy ne a saját gépemről intézzem, hanem menjek már át a szomszédba, és onnan.

Frissítés. E bejegyzésemre reagált most valaki, aki jelezte: más bankoknál is divat a küldözgetés. Váradon például a Raiffeisennél, őt ugyanis ott küldték át más fiókba, többször, ráadásul legutóbb történetesen szintén sima adategyeztetés miatt. Ami pár perc, De hadd mászkáljon az ügyfél. Ám akármilyen ügy, és akárhány percig is tart, eleve abnormális az átirányítás. Szóval az első mondatomat korrigálom: egyre többen tolonganak a dobogó felső fokán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr7914609342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása