Blogosz

MESE NINCS.

(Ki)fordítás

2012. február 18. 17:51 - BlogoszEditor

 

Folyamatosan megy a Facebook eredeti, angol felületének más nyelvekre történő fordítása. Így magyarra is. A felhasználók fordíthatják le a szövegeket, ha részt akarnak venni a munkában. Be lehet küldeni a javaslatokat, aztán a rendszer megszavaztatja a népet, hogy melyik a jó változat. (Pár hónappal ezelőtt amúgy én is bejelentkeztem a fordítók közé. Azért, mert lakhelynek magyarul csak az adható meg, hogy Nagy-Várad. Ezt akartam kijavítani. Persze erre sehol semmi lehetőséget nem találtam végül. Hát na.)

Találtam viszont mostanában sok aranyos fordítást. Bemutatom ezekből a kedvenceimet. Igazi gyöngyszemek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr684130181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása