Blogosz

MESE NINCS.

Izé. Fokozás. Vagy mi

2015. május 27. 19:54 - BlogoszEditor

Ha már van ez a furcsa második népszavazási kör, és az elsőről írtam, akkor a közelgő másodikról is írok már egy mondatot (vagyis ezzel kettőt).

Mióta egyre primitívebb és szájbarágósabb és butább a Nagyárad és Szentmárton összeolvadásáról szóló, Váradon megismétlendő - azaz eleve nem okés - népszavazással kapcsolatos kampány, és mióta egyre több helyen azt hallom, hogy én, mint polgár ilyen meg olyan ez meg az vagyok, ha nem éltem és nem élek egy demokratikus alapjoggal (érted: jog, nem kötelesség, hatalmas a különbség, és kétségbeesetten visít a demokrácia, amikor összekeverik, hol tudatlanságból, hol szándékosan), azóta még biztosabb vagyok benne, hogy június 14-én nemhogy nem megyek el szavazni, és igenis a távolmaradásommal immár nemcsak elutasítom az egész fúziót, ilyen formában, hanem már a jól megfontoltan (vagy akárhogy) nem szavazók elleni hőzöngések miatt is távolmaradással protestálok, hanem ezen messze túlmenően egyenesen azt teszem, hogy (fú, ebből hogy jövök ki most, hova lehet ezen túl fokozni?) június 14-én nem megyek el szavazni, és igenis a távolmaradásommal immár nemcsak elutasítom az egész fúziót, ilyen formában, hanem már a jól megfontoltan (vagy akárhogy) nem szavazók elleni hőzöngések miatt is távolmaradással protestálok.

Ja, persze ha most sem megy át a referendum, akkor sem az lesz a vége, hogy ettől majd megértik, hogy a magyarokra is igenis oda kell figyelni, ugyan, hiszen nem így működik a politika, hanem maximum az lesz, hogy egyrészt ránk, a közösségre mutogatnak majd, bűnbakként, másrészt a háttérben épphogy nem a mi közösségünk érdekében fognak esetleg máskor majd erősebben egyezkedni, hanem a képviseletünket vindikálókat, az azzal bizniszelőket próbálják esetleg lekenyerezni, ami a magyarságnak semmire sem jó soha, sőt - viszont mindennek ellenére és ettől függetlenül, meg ennek dacára én, mint polgár ezt tehetem és ennyit tehetek ebben, tehát ezt teszem és ennyit (de ez már a harmadik mondat lenne, úgyhogy nem írom le, pedig ez az egyik legfontosabb, mert ezzel kerek az egész, úgyhogy szerencse, hogy ezt mégis leírtam, oké, köszi, helló).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr577496890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása