Blogosz

MESE NINCS.

Száraz November - a számvetés

2017. november 30. 08:15 - BlogoszEditor

Véget ér ma a Száraz November. Amihez egy hirtelen ötlettől vezérelve idén én is csatlakoztam, és nem bántam meg. Hogy mi is ez? A Nagy-Britanniából indult kezdeményezés lényege, hogy a csatlakozók egy hónapig nem fogyasztanak semmilyen alkoholtartalmú italt, terméket. Ezt én még megfejeltem azzal, hogy akkor kísértést sem engedek, lehetőséget, alkalmat sem adok, úgyhogy akkor november folyamán nem is megyek ki sehova. Ezen hónap alatt különben semmi különöset nem éreztem, amúgyis telnek el úgy hónapok máskor is, hogy nem iszom egy szemernyi alkoholosat sem. De azért így érdekesebb volt, hogy van hozzá akció, meg háttér, meg ilyesmi. És akkor lássuk az egy hónapnyi teljes alkoholmegvonás révén elért eredményeimet.

Pénzügyi megtakarítás: szerintem vagy 100 lej. Mert vettem más hülyeségeket.

Vércukorszint-, trigliceridszint-csökkenés: szerintem 0. Mert ettem csokit.

Testsúlycsökkenés: híztam 3 kilót. Ettem vajkrémet is. Meg kekszet. Nem is sorolom.

Közérzetjavulás: rosszabb. Egy hónapja nem voltam majdnem sehol.

Sikerélmény: szerintem 23,07%. Tudtam, hogy menni fog, tehát nem lesz egy epikus megvalósítás, de azért jó.

A kijárkálás helyetti aktív, kreatív programok: aludtam. De volt, hogy néha abba is belealudtam.

Önmegtartóztatás, önfegyelem erősödése: ettem csomó szaloncukrot is. Pedig nem akartam.

Memória javulása: úgy emlékeztem, már az indulása előtt csatlakoztam a ★ Száraz November ★ egy hónap alkohol nélkül ★ elnevezésű facebookos eseményhez, amely a hivatalos esemény  erre tényleg épp ebben a pillanatban látom, hogy elfelejtettem csatlakozni. Úgyhogy most, az utolsó napon fogok.

*

És akkor így, hogy hamarosan immár vége a szárazságnak, nézzünk meg pár fotót, amit általam bejárt helyeken készítettem, piás témában (magyarázatok a galériában  rákattintásra nyílik , a képszövegeknél).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr6913372349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása