Blogosz

MESE NINCS.

Nem ér. Avagy: mik ezek a matricák a városban?

2019. január 20. 16:14 - BlogoszEditor

Mármint nem ér a nevük. Többszörösen is igaz ez erre a kis hülye sztorira, amit most megmutatok. Amúgy ismerem az ügy mindkét szereplőjét. Az ügyvéd az én ügyvédem is volt egyszer, a másik tag meg itt lakik, nem messze, és egyszer agyon akart lövetni. Akkor még nem tudtam, hogy tényleg elmebeteg, azt hittem, hogy simán csak szemét alak.

Az egész tehát úgy indult, hogy tegnap észrevettem néhány lehúzóst az itteni buszmegállóban (ezek láthatóak a képeken). Ezeken a matricákon bűnözőkkel való összejátszással vádolják a volt megyei rendőrfőnököt, Liviu Popát, valamint Răzvan Doseanu ügyvédet (az utóbbinak a nevét egyébként hibásan írták a lehúzósokra). Nem kellett sok idő, hogy rájöjjek, ki gyártatta le ezeket, és ki helyezte el mindenféle felületeken. A környéken lakó Constantin Daniel Ivanov volt az – felismerem a stílusát, meg most már a mániáit is. Később az is feltűnt, hogy a város más pontjain is rakott ki ilyen matricákat.

20190119_170509.jpg

Nos, szóban forgó ügyvédet, Răzvan Doseanut onnan ismerem, hogy ő nekem is volt jogi képviselőm.  Igaz, hogy nekem egy sajtóperben, amit engem ért rágalmazás miatt indítottam – és amit maximális nemtörődömsége révén sikeresen el is veszített nekem ez az ügyvéd. Sőt, amikor már fellebbezési szakaszban voltunk, én külföldre utaztam épp, tehát nem tudtam jelen lenni a tárgyaláson, és mint később kiderült, ezt kihasználva maga az ügyvédem sem ment el oda, így aztán a fellebbezést elutasították. Azért is furcsa, hogy ez a jogi képviselő ennyire trehányul viszonyult, mert neki ez könnyű ügy volt – ugyanis ő igazából nehézsúlyú bűnözők mosására szakosodott. Arról közismert már sok éve, hogy hardcore bűnelkövetőket szed ki a bajból, politikusbűnözőktől szervezett alvilági bandák tagjain át drogkereskedőkig sok mindenkit megmenekített már a börtöntől. Legutóbb például ő húzta ki a csávából a Megyei Tanács és a megyei RMDSZ-szervezet volt elnökét,  akit első fokon még súlyos börtönévekre ítéltek. Az utóbbi hetekben pedig Doseanu azzal hallatott magáról, hogy ez utóbb említett ügy kapcsán elkezdte támadni az Országos Korrupcióellenes Ügyészség nagyváradi ügyészeit, ezúttal szerintem jogosan vádolva őket törvénysértő manőverekkel, viszont az ügyvéd által megfogalmazott bírálatok szerintem nem jó ügyet szolgálnak, ugyanis valódi céljuk a korrupcióellenes ügyészség lejáratása.

Tehát ilyen előzmények után jelentek meg a városban a mellékelt fotóimon látható matricák, amelyeken az alvilág ügyvédjének bélyegzik a nevezettet.

20190119_170542.jpg

Biztos vagyok benne, hogy a legtöbben azt gondolják, hogy ez a lehúzóskampány Doseanu korrupcióellenes ügyészekkel vívott csatájának hozadéka. Ez azonban teljes tévedés. Ismerem ugyanis azt azt illetőt is, aki ezen matricákat elkészíttette és kirakta: arról a Constantin Daniel Ivanovról van szó, akitől szintén nem idegenek a sötét kavarások. Ezeknek a lehúzósoknak semmi közük az ügyvéd manővereihez, sokkal inkább ahhoz van közük, hogy Ivanovnak is vannak sötét ügyei, továbbá pszihológiai betegséggel is küzd.

Én akkor ismertem meg Ivanovot, amikor pár éve még Gigi Becali pártjának itteni vezetője és rajongója volt, aztán egy éjszaka addig ordíttatta Becali focicsapatának, a Steauának a himnuszát a kertek alatt, hogy autóba vágtam magam, elindultam megkeresni a zaj forrását, és amikor megtaláltam, a nevezett úr előugrott a sötétből, egyik emberével puskát fogatott rám, közölte hogy agyonlövet, közben pedig valami nőjével levideózott. Azt csak később tudtam meg, hogy valóban mentális betegséggel is küzd. Egyébként folyamatosan a rendszer áldozatának gondolja magát, és egy saját ügye miatt ment most neki ilyen szokatlan módon Doseanunak, és tudatta is az ügyvéddel, hogy 60 ilyen matricát fog kirakni városszerte. Ivanov amúgy azóta új pártokat is alapított, először egy Mielul Domnului nevűt, aztán azzal felhagyott, és egy másik apró kamupártot hozott létre helyette, a Frăția Forța Româniát, amelynek a székhelye abban az üveghulladékot feldolgozó csarnokban van, amely mellett lakik. Emellett a férfi több peres ügyben érintett, többek között olyanban is, amelyben a pszihiátriai kezelése folytatására akarják kötelezni, úgyhogy sok dolga van az ügyvédek világával, és sok elégedetlenség gyűlhetett már fel benne. További érdekesség, hogy egy időben az autóját rakta tele  Liviu Popa akkori rendőrfőnök börtönbe zárását követelő matricákkal, aztán a már említett üvegfeldolgozó telepének kapujára írt fel hatalmas betükkel ilyesmit, a nyáron pedig már olyan pólóban láttam, amit direkt magának feliratoztatott, hasonló stílusú szövegekkel.

20190119_170551.jpg

Most azt ígéri hogy az épp zajló matricázgatás után mindenféle nagy leleplezésekkel fog előállni Doseanuval kapcsolatban. Ez azonban nem valószínű, ráadásul ha a megtámadott ügyvéd nem azt nézi, hogy támadója is sötét manőverekben érintett, ráadásul zavart, hanem felveszi a kesztyűt, akkor a matricák készítőjének lesz inkább vesztenivalója, ugyanis Doseanu erős kapcsolati hálóval bíró helyi sztárügyvéd ma már.  Mindenesetre az ügyvéd azt nyilatkozta, hogy szerinte a korrupcióellens ügyészség bírálata miatt indult ellene ez a kis lehúzóskampány – ez viszont nem igaz, szándékosan mos össze két olyan dolgot, aminek semmi köze egymáshoz. Szóval röviden úgy lehet összegezni az egészet, hogy a matricák mögött két fajta sötét gomolygás áll.

Tehát nem ér a nevük. Egyiküké sem. És ebben csak árnyalatnyi báj az, hogy ráadásul a lehúzósokon valóban el is van írva az ügyvéd neve.

20190119_222051.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9714574460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása