Blogosz

MESE NINCS.

Friss levegő

2011. május 20. 16:03 - BlogoszEditor

Nem tagadom, egyetértek, sőt: örülök neki. A mai hír szerint a Facebook letiltotta a Kurucinfo nevű, elmegyógyintézeti portálra mutató linkeket. Egyesek szerint visszamenőleg is. Vagyis tulajdonképpen csak úgy lehet, hogy visszamenőleg, azaz az eddig belinkelt zöldségekre is érvényes.

Engem is nagyon zavart már. Úgyhogy saját hatáskörömben én már pár nappal ezelőtt kitiltottam az üzenőfalamról azt a pár embert, aki állandóan ilyeneket linkelt, s amikor nem, akkor is állandóan csak habzott a szája - nyilván csakis ilyen témákban. A spam az általuk olyannyira gyűlölt nyugati világ egyik terméke. A Fácse papája pedig egy zsidó - igen biza, zsidó, buhuhuuu! - ember, bizonyos Mark Zuckerberg. E két dolog ellenére is a szélsőjobbos gyerekek vidáman lubickoltak-lubickolnak a Facebookon, más hőzöngéseik mellett zsidóellenes spammel töltve meg az üzenőfalat. Nesze neked, tudathasadás! :) De persze ők ezt szólásszabadságnak hívják. Ami az ő szájukból szintén nagyon poénosan hangzik.

Pár napja így írtam erről, azaz a saját takarítási akciómról a Fácsén, az egyik jegyzetemben:

Tavaszi nagytakarítás volt, de csak pár hulladékot találtam. Most, hogy több hetes várakozás (hátha megunják végre) után kipucoltam az üzenőfalamról azt a néhány embert, akit soha semmi más nem fűt, mint a katonásdi, aki soha semmi mást nem posztol, mint neonáci hőzöngést, más népcsoportok, nemzetiségek elleni acsarkodást, rögeszmés gyűlölködést, azaz állandóan másokat hallgattatna el, végül még én érzem úgy, hogy vissza kellene engednem őket is, mert ezzel némileg korlátoztam a szólásszabadságukat, a megnyilvánulási lehetőségüket. És ezt igazán nem kellene.

Ennek alapján lehet, hogy még liberálisabb is vagyok, mint gondoltam. Úgyhogy számukra  igazán veszélyes vagyok - be kellene fogatni már a számat. :D

Szóval milyen jó kis egybeesés ez a mostani tiltás. Immár maga a Facebook is takarított egy cseppet, nem csak én, mint egyéni felhasználó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zuckerberg: a zsidó, akinek a közösségi portálján lehet akár zsidózni is, sok nyelven. Ha meg kicsit visszább szorítja ezt valamelyik alkalmazottja, akkor a zsidózók visítani kezdenek a zsidózáshoz való jogaikért a zsidó által kitalált portálon.

Erről eszembe jut még egy dolog, egy jó poén, amit szintén magyar szélsőjobbos viccembernek köszönhetünk. Annak idején ide is megírtam: a Facebook kitalálójának, a zsidó - jaj, zsidó, igen biza, zsidó, buhuhuuu! - Mark Zuckerbergnek a facebookos oldalára rátalált a neonáció egyik apró képviselője. És hát Zuckerberg albumában ott virítanak a saját fotói. A mi kis magyar marconánk, a neonáci Fácse-felhasználó szépen meg is nézegette a képeket, majd ezt az egyszavas kommentet írta be az egyik fotó alá: "bibsi".

:))) Ez annyira vicces (és rájuk jellemző), hogy napokig szórakoztam rajta. :DD Aztán a poént megosztottam a Fácséval is: jeleztem Zuckerbergéknek, hogy ha tudnának magyarul, nagyot nevetnének. Hetekig semmi sem történt. Aztán most, hogy a Facebook letiltotta a Kurucinfo nevű, elmegyógyintézeti portálra mutató linkeket, eszembe jutott ez a sztori, s megnéztem. Nos, mint látom, azóta a kép alól törölték a mi kis Hungarian Idiotunknak a hozzászólását. Mi több, immár azok a fotók sem láthatóak a saját blogomban sem, amelyeket annak idején ehhez a sztorihoz mellkeltem, amikor írtam róla egy posztot. Itt meg is lehet tekinteni -  az akkori bejegyzésem él, a fotók nem. Azokon a képeken a Facebookon látható poén volt megörökítve: Zuckerberg fent ismét berakott fotója - s alatta a bibsiző, tehát skizofrén nemzettársunk hozzászólása.

No, de minden esetre itt tartunk: a Fácse letiltotta a Kurucot. Ám a hobbináciknak nem kell aggódniuk: mint ahogy minden más butaság is tonnanszám van a neten, van még rengeteg ilyen nevetségesen hörgős honlap is, ahonnan majd linkelgethetnek. De legalább ezzel a kis takarítással is tisztább lett a virtuális környezetünk.

Olyan édes amúgy, ahogy a neonáció tagjai most, ezekben az órákban (is) hőbörögnek a Facebookon. A rendszerint és rendszeresen mások kiirtására, elpusztítására, elhallgattatására, szabadságuk korlátozására, megszüntetésére uszító acrok most olyanokat írnak, hogy "Sérült a szólásszabadság!", meg "Szabadságot a Kuruc infónak!", meg "Le a cenzúrával!". :)))

Bizonyos szempontból tényleg kár őket letiltani. Hiszen annyira szórakoztatóan tudnak ellentmondani önmaguknak, annyira következetesen és nagy erővel csinálnak bohócot magukból, annyira rugalmasak ezeknek az elvhű embereknek az elvei, annyira viccesen erölködnek, hogy komolynak tűnjenek, hogy erre már néha érdemes odafigyelni. De csak futólag. Nagyágyúk ők. Akaratuk ellenére a humor, az önirónia nagyágyúi. És azzal lövöldöznek szanaszét.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr912919508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása