Blogosz

MESE NINCS.

(Ez mégis csak valami vicc)

2017. március 31. 19:57 - BlogoszEditor

(Időspórolás a kedves olvasónak. A legutóbbi blogbejegyzésemben, a humoros fotók nagyváradi kiállítása kapcsán ezt írtam: "Az anyagot magát teljes egészében nem láttam, úgyhogy nem tudom, jó szívvel ajánlhatom-e – mert minek is tagadnám, hogy néha túl vegyes anyagot válogatnak össze egyes tárlatokhoz (...) –, de azért én a megnyitó után benéznék a galériába, ha úgyis a központban járok valamikor".
Nos, ma volt a megnyitó, ennek alkalmából láttam a teljes anyagot, és – hiába küldtem be én is fotókat a tárlat szervezőinek, a lényeg így is az egyenesség – a következő közleményt adom ki.

Most, hogy láttam, már nem nézném meg, megmondom őszintén, hogy gyenge az anyag, már voltam bent, és a látottak nyomán erre a tárlatra nem néznék be akkor sem, ha úgyis a központban járok valamikor.

Kellemes hétvégét minden vércukorszint olvasónak!)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9512392473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása