Blogosz

MESE NINCS.

Nem vicc. Vagyis de. De nem vicc

2017. március 28. 12:33 - BlogoszEditor

Április 1-én már én is ráfaragtam párszor. Az egyik legemlékezetesebb, amikor reggel kaptam egy üzenetet a szerkesztőségből, hogy rendkívüli sajtótájékoztató van a PNL-nél, siettem is oda, elsőnek is érkeztem, sőt, kihalt volt a pártszékház, erre bementem még a titkárságukra is, ahol mondták ugyan, hogy nincs ma semmi tájékoztató, de én még vitatkoztam egy kört, hogy hogyne lenne, hiszen ők hívtak, sőt, amikor a nő végül megkérdezte, hogy nem lehet-e, hogy áprilisi tréfa alanya vagyok, mondtam, hogy dehogy lehet. Aztán persze kiderült, hogy pont ez van.

Na, de most nem ez lesz, hanem április 1. alkalmából tényleg nyílik kiállítás humoros fotókból, és erre az újabb fotótárlatra is bekértek tőlem is képeket.

Mint az előzőt, azaz az Első Nagyváradi Sajtófotó-tárlatot, ezt a mostanit is az Euro Foto Art Galéria szervezi. A nemzetközi kiállításon több mint száz fekete-fehér és színes fénykép lesz látható, amelyeket az ázsiai és európai Euro Foto Art Nemzetközi Szövetség 33 partnere készített. A kiállítást közösen szervezi a nagyváradi önkormányzat, a megyei könyvtár és a nagyváradi Tavirózsa Fotóklub, de ez mindegy is, nem lényeg nekünk, kedves olvasók. Az anyagot magát teljes egészében nem láttam, úgyhogy nem tudom, jó szívvel ajánlhatom-e mert minek is tagadnám, hogy néha túl vegyes anyagot válogatnak össze egyes tárlatokhoz, rásdásul itt van a mostaninak a plakátja, ami szerintem pont nem humoros, csak mérsékelten szembeszökő, sőt, igazából nem is fotó , de azért én a megnyitó után benéznék a galériába, ha úgyis a központban járok valamikor. A következők képei lesznek tehát kiállítva, a December 1. tér 12 szám alatt: Aelenei Robert (ES), Baoku Xu (CN), Bikfalvi Zsolt (RO), Bock Paul (USA), Borbély Johanna (A), Bozsoki Adrienn (RO), Egyed Ufó Zoltán (RO), Farkas Alexandra (RO), Filipescu Christian (RO), Fülöp Csaba (RO), Georgescu Dragoș (RO), Hayase Kisera(JP), Hágó Attila (RO), Holocsi Kálmán (HU), Kajtár Tibor (HU), Koizumi Masaaki (JP), Lepădatu Paul (RO), Lázár Eszter (IRL), Marcello Materassi EFIAPg/ HonEFIAP (I), Marcovici Sebastian (RO), Marton Monica (RO), Mărculescu Ion (RO), Mészáros Ödön (HU), Munteanu Cosmina (RO), Nick Orlov (UA), Oláh Tibor (HU), Paladean Vasile (UA), Pap István (RO), Petrila Gheorghe EFIAP (RO), Plájás István AFIAP (RO), Pop D. Ovi (RO), Selegean Ovidiu (RO), Shenghua Yang (CN), Shihu Qian (CN), Simay Zsolt (RO), Stoica Marian (RO), Su Yang (CN), Süli István (HU), Szeghalmi Örs (RO), Szilágyi Lóránd (RO), Takahahsi Kazuhiro (JP), Tazaki Ryuichi (JP), Talpoș Gheorghe (RO), Toderici Remus (RO), Toma Andrei (MD), Tordai Ede EFIAPb (RO), Tóth Magdalena (RO), Tóth Ștefan AFIAP (RO), Tóth Tamás (GB), Vasile Vénig AFIAP (RO), Vitaliy Podgurchenko AFIAP (RUS), Wan Yi (CN), Zegheru Ion (RO) és Qingmo Peng (CN).

poster_expo_international_umor_print.jpg

 

A kiállítás megnyitója március 31-én 18 órakor lesz. A tárlat április 20-ig lesz látogatható, 8-19 óra között, a belépés ingyenes.

 

Itt van pár kép azok közül, amiket én küldtem be, meg még további fotóim, amelyek szerintem mennek a tematikához. Hogy aztán melyeket választották ki a tárlatra, ők tudják, meg majd meglátja, aki akarja.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr5412379517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása