Blogosz

MESE NINCS.

Honfoglalás

2011. április 13. 22:29 - BlogoszEditor

Hazát cseréltem, szívet nem.

Szóval elköltöztem. Egy ideje itt, ezen a webhelyen is tanyázom - de immár ez lett a fő. Mostantól itt keressetek, drága olvasók, itt lakom, blogice.

Ó, miként nosztalgiázik a bloggerlélek: hiszen nem felejtettem el, honnan jövök. :) A blog.roon.ro felületen indultam, évekkel ezelőtt. 425 bejegyzés és 452 komment született, míg végül úgy döntöttem: elköltözöm onnan. Egyre meghaladottabb, mind primitívebb technikai megoldások jellemezték azt a felületet - ráadásul a szakértelem és a szakértők hiánya, továbbá arrogancia. Ezek a pompás összetevők olyan elegyet alkottak, aminek a lényege, hogy bloggolni alig lehetett már ott, ráadásul állandóan elromlott valami, s ha hibaelhárítást igényelt az ember, akkor idegrángást kapott helyette. Hetekig nem avatkoztak ugyanis közbe a programozók, ha leállt és/vagy összeomlott a rendszer. Ráadásul a Web 2.0 korszakában olyan alapvető megoldásokat sem voltak hajlandóa gakorlatba ültetni, amelyek már a Web 0.0 idejében is minimálisan elvárhatóak lettek volna.

Úgyhogy hosszas harcok után végül hagytam az egészet - s az összes cókmókkal együtt új, tágas, korszerű helyre költöztem. Ide. Itt folytatom mostantól (s az összes eddigi bejegyzésem is elérhető immár itt).

Érdekes kis fejlemény még, hogy néhány héttel a költözködésem beindítása után - éppen a mai napon - a régi blogszolgáltatóm teljes egészében meg is szűnt. Örökre leállították, mert végül ők maguk is úgy döntöttek, hogy siralmasan meghaladott és reménytelen volt. Úgyhogy a régi, sokakban jól rögzült címen (blog.roon.ro/blogosz) egyáltalán ne keresettek többé. Nemcsak nem vagyok már ott, de az a webhely mától már nem is létezik. Rögzüljetek át!

Kezdjünk itt új életet! Cseréljétek ki tehát erre a Favoritesben, vagy írjátok fel valahova, vagy akármi: http://mesenincs.blog.hu/.

És van még egy klónom is. Ugyanez a blog, ugyanezzel a tartalommal elérhető ugyanis egy másik szolgáltatónál is: http://blogosz.freeblog.hu/. Csak úgy, biztonsági megfontolásból.

Annyi, hogy kommentelni egy kicsit másképp lehet ezentúl: regisztrálni kell hozzá. Ez van, ezt teszi lehetővé a szolgáltatás. De regizzetek akár álságos adatokkal is, nekem mindegy. :) Válogassatok, helyezkedjetek el, szokjátok meg. Én is szokom épp. Kivikszoltam, bebútoroztam, minden kész.

Kaja a hűtőben, kulcs a lábtörlő alatt. Aztán majd jövök mindjárt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr122824478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása