Blogosz

MESE NINCS.

Na nesze...

2018. szeptember 08. 11:35 - BlogoszEditor

És tessék: eddig gondolhattam azt, hogy ha nem is az én blogbejegyzésem miatt, de rendezték a dolgot.

Innen indultunk. Idén április 14-én ez a kép volt, és ezt írtam hozzá, Fácsén:

30725076_1718026248252598_5402626141729062912_o.jpg

Üdvözlöm ezt a szerelőakna-fedőt, abból az alkalomból, hogy immár több mint egy éve van az uniós támogatásból épített, Romániát és Magyarországot összekötő kerékpárúton, annak is a "legnemzetközibb" szakaszán, Nagyvárad és a borsi határátkelő között. Újdonság, hogy rátettek egy fényvisszaverő "elsőbbségadás kötelező" táblát, ami viszont csak az egyik oldalán fényvisszaverő, és különben sincs ott keresnivalója. Meg egyébként is kinek adjak elsőbbséget, mi? A brutális akadálynak az úton, gondolom, amit - amúgy szabályellenes módon - már ki is tábláztak, de a helyére nem tették? Boldog születésnapot! És persze kéz- és lábtörést...

 Aztán valami csoda történt, ugyanis április 28-án meg már ez volt az újdonság.

31408153_1731751236880099_5086439381066055680_o.jpg

:o Na, helyretették - nem állítom, hogy az előző posztom nyomán, viszont bizony erre tudok gondolni, tekintve, hogy több, mint egy évig nem foglalkoztak vele. Most, a borsi úton.

Hát, így hagytam itt az egészet. Rendezve. És elutaztam az országból. Aztán most, miután visszatértem, ismét arra jártam. És ma, jelen pillanatban ez van ott megint. Három hétig nem figyeltem rá, arra sem mentem, erre nesze. Mondjuk ez már így sokkal jobb, mint a kezdeti állapot. Mivel már nincs rajta az fényvisszaverő "elsőbbségadás kötelező" tábla, amit szabályellenesen tettek oda, tehát nem volt ott keresnivalója. Köszi.

20180907_161015.jpg

És persze (ismét, továbbra is) kéz- és lábtörést...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr2614229205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása