Blogosz

MESE NINCS.

Végre sínen van a szomszéd állatának karrierje

2022. április 12. 20:11 - BlogoszEditor

Nem volt könnyű elindítanom a szomszéd egyik macskáját a hírnév felé vezető úton, meg nem is volt célom ez – mégis sikerült. Mától szerepel a múlt év – szerintem – legjobb magyar előadójának új klipjében.

Merthogy én ez év elején fedeztem fel azt az előadót, aki tavaly év végén adta ki legújabb albumát. Barkóczi Noémiről van szó – aki szerintem valamelyest a magyar Suzanne Vega –, és akiről addig nem hallottam, pedig már két előző lemeze is van. Nos, ő idén január közepén azt találta ki, hogy aki akar, küldjön neki rövid videós hangulatképet az udvaráról, gangjáról, lépcsőházáról, lakótelepéről, mert ezekből vágnának össze videoklipet a Belső udvar című számához. Én akartam, úgyhogy küldtem neki, mégpedig az udvart bemutató kisvideót, pontosan január 18-án. Persze szokás szerint itt tartózkodott a szomszéd egyik állandóan átjáró macskája, az épp forgatási helyszínnek számító udvaron – úgyhogy azon a napon elindítottam őt a sztárrá válás útján. Van is tehetsége, hiszen miközben az udvart filmeztem, láthatóan tudta, mikor kell mozdulatlannak lennie, illetve mikor megmozdulnia. Szóval ha már itt volt, ő is rajta lett a beküldött felvételemen. Így aztán gondoltam, ha bekerül a klipbe, akkor később már az amerikai drogos botrányairól és vad, pénzszóró életmódjáról lesz híres. Remélem, nem felejti majd el, honnan indult...

Ami ritka egy előadótól, hogy Barkóczi Noémi szinte azonnal válaszolt is. Ezt írta: "Óóó imádom! Gyönyörűek a színek, van hó meg macska is, köszönöm!:)"

Aztán viszont semmi. Sem klip nem készült el, sem impresszáriók nem keresték meg a szomszéd macskáját. Még márciusban rákérdeztem (nem cirminél, hanem), és mint kiderült, tönkrement a vágó számítógépe, amin az összegyűjtött nyersanyagot tárolták. Így aztán csak mára készült el a klip. Amely így januári képeket mutat, áprilisban. Itt van. Nem mondom, hogy kirívóan jóra sikeredett, vagy akár eredetire, de valahol el kell kezdeni a showbizt, főleg, ha udvar, vagy macska az ember.

Na, de ha már itt tartunk, nézzük csak, ki is ez az előadó. Mert ugyan a macskák most kezdik a karrierjüket, de Barkóczi Noémi nem. Hanem – mint már említettem – több albuma is van már. És mégis méltatlanul kevesen ismerik.

A mostani, Dolgom volt című nagylemezének megjelenése kapcsán egy interjúban elmesélte, hogy már abba is akarta hagyni a zenélést, ahogy fogalmazott, volt egy "fuck this shit-időszaka", de aztán úgy alakult, hogy a koronavírus-járvány okozta lezárások ideje alatt inkább írt egy újabb lemezt. És milyen jól tette. Mivel szerintem is a 2021-es év albuma lett, de ugyanezt gondolják mások is, jó kritikákat kapott. És ezzel egy kicsit beljebb is lépett a rivaldafénybe.

Itt vannak az eddigi munkái. Nekem például ez a legutóbbi tetszett kb. mostanáig a legjobban, de most meg kezdem úgy gondolni, hogy a Nem vagyok itt című anyag a legjobb. Nem tudom: ügyes, ez a lényeg. És emiatt sokkal több figyelmet érdemel, mint ami van. De ezt meg már vagy húszszor elmondtam – igaz, nem itt, hanem más helyeken, meg felületeken. Úgyhogy inkább fülelés akkor:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr9917806637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása