Blogosz

MESE NINCS.

Csak szólok: figyelem, itt is az

2016. január 05. 09:15 - BlogoszEditor

Igen, itt az én blogomon is lehet ezzel találkozni, ismét. Mostanság kampányszerűen újra értesítik a honlapok a felhasználókat arról, hogy sütiket használnak. Így tesz az én blogszolgáltatóm is e napokban. Sőt, én magam is sütiket használok. Ezen az oldalon. Is. Sokan kérdik, hogy konkrétan mi is az a süti, úgyhogy le is fotóztam, alább metekinthető, hogy az én esetemben például konkrétan mi. Sőt, mostanság elég sok oldal böngészésekor használok sütiket, ráadásul még akkor is néha sütiket használok, amikor nem is nezetek. Olyan is van, hogy a gépnél használom a sütiket, de olyan is, hogy kimegyek a konyhába, spájzba, és ettől az egésztől teljesen különálló módon váratlanul sütiket használok. Mi több: amikor a városban vagyok, néha ott is betérek egy-egy olyan helyre, ahol kiválasztok egy sütit, és használom. Persze tavasszal már egy kicsit bánni fogjuk, hogy sütiket használtunk.

De most még van a karácsonyiból is, és úgy használjuk, mintha nem lenne holnap. Bár lehet, hogy holnap már nem is lesz. Szóval nincs mit tagadnom, és amúgyis látják az olvasók, a blogomon is, meg magán a fotón is: ezen az oldalon is sütiket használok. És a böngészéssel ezt elfogadom. De a böngészés nélkül is. Önök is elfogadják, hogy itt is sütiket használunk: ott van ehhez a "Megértettem" gomb, csak az már nem fért rá a képre. Sőt, minél több sütit használunk, annál kevésbé fog bármi is ráférni a képeinkre. De azért odáig nem fogunk eljutni. És aki megérti, és megnyomja a képre rá nem fért sütihasználat-megértési gombot, annak várhatóan nem is nagyon fog megjelenni többé, hogy itt is sütiket használunk. Szóval idővel múlik. Ugyanakkor a "Megértettem" gomb mellett van egy olyan (szintén rá nem fért) gomb is, hogy "Tudj meg többet". Na, ez utóbbi indíttatásból írtam mindezt: hogy tudjanak meg többet a sütik használatáról. Amúgy meg igen sokszor sikerrel le is tudom beszélni magam arról, hogy sütiket használjak. És később majd ismét súlyzót és biciklit fogok, de most még sütiket használok.

20160103_202631up.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr128234596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása