Blogosz

MESE NINCS.

A pénz boldogít

2010. szeptember 05. 18:15 - BlogoszEditor

Épp arról beszélgettünk tegnap este, hogy mennyire keveset lehet félretenni. Hogy ha az ember megnézi időnként, hogy állnak a megtakarításai, akkor nem érti, hogyhogy 16 éve dolgozik már. Ennyi idő alatt jóval többnek kellene már lennie az egyenlegeken. Ha normális országban élnénk.
És épp azt olvasom aztán ma reggel, hogy az El Pais című spanyol napilap riportot közöl erről a kis nyomott helyről, megállapítva: "Románia nem sok esélyt ad a polgárainak".

Estére aztán nagyot változik minden: már látom a fényt az alagút végén. Itt a kilábalás a válságból. Legalábis nekem - már bocs.

Mert igen! Sőt: yess!
Ilyen még nem történt velem, alig hiszek a szememnek. Az összes számomat kihúzták a hatoslottón! AZ ÖSSZESEEEEET!

Telitalálat. Amilyen számok a képernyőn láthatóak, azok mind, kivétel nélkül szerepelnek az én sorsjegyemen is. A magyar lottón játszottam ezúttal - s a főnyeremény 510 millió forint!
Igen: 510 millió forint. Meennyiii? Biza: 510.000.000 Ft. Valóban ötszáztíz misi.
Hát sziasztok, édes kis misikék! Úúúú. Elmondhatatlan érzés!

De nem sok fog változni. Holnap is megyek dolgozni. Mert szeretem csinálni. Ja, meg azért is, mert bár az összes számom kijött, ugyan mindegyiket eltaláltam, de sajnos nem mind ugyanabban a sorban van.
Hiába, no, mindig is mondtam: úgy érzem, akkor is bejárok majd dolgozni, ha egyszer kihúzzák az összes számomat a lottón.

Mostmár legalább tapasztalati úton szerzett bizonyítékom is van arra az elméletemre, hogy azért a pénz igenis boldogít némileg.
Csak nem sokáig, ugye. Hiszen ott a másik axióma, amely szerint a boldogság meg tűnékeny. Mint a fenti példából is láthattam, egyenesen atomhajtóműve van a kis piszoknak.
Mondják: nincs az a péz, amivel befolyásolni lehetne. Hát nincs. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr92638111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása