Blogosz

MESE NINCS.

Jo napot kivanok

2008. március 22. 16:58 - BlogoszEditor

Good friday. Ezzel volt tele az elmult idoszakban minden.

Minden reggel benyomom a tevet, azzal kelek. Ugyhogy mar szerdan csodalkozva neztem a hirmusorokban, hogy azt elemzik, hogy lesz-e good friday - azaz (szo szerinti forditasban) jo pentek.

Na, gondoltam, ezek marhara utnatkozhatnak itt, ha ilyesmivel toltik meg a hirmusorokat. Hat nem tortenink semmi Irakban es Afganisztanban? Obama mar nem kavar indulatokat? Senkit sem lottek le? Nem jon semmifele ciklon? Vagy ilyesmi...
Akkor kapcsoltam el szent sertodessel eltelve, amikor a hirmagyarazo es a meteorologus is elmondta mar a velemenyet arrol, hogy mi varhato a good friday-napon, s eppen eloben kapcsoltak egy lelkeszt, hogy mondja el o is az allaspontjat. Na, ez mar sok - mondtam magamban -, meg a vallast is belekeverik egy ilyen ures butasagba.
Aztan a helyzet fokozodott.

Mar amig a kocsira vartam, a hotel alkalmazottai is szobahoztak, hogy igy meg ugy good friday, aztan a sofor is. Vegul az utcan is belebotlottam olyanokba, akik ezt emlegettek.
Oh, yeah, yeah, very good friday, even excellet - valaszoltam az egyiknek - I hope yours is good too, you have a nice day as well. Lattam, hogy erre furcsan nez, de akkor semmi sem tunt fel, en itt mar nem lepodom meg semmin.
Egy kicsit azert azon megis csodalkoztam kesobb, hogy uzletek ajtajan lattam kiirva: a jo pentek miatt zarva. Nesze neked! S akkor a vasarloknak ne legyen jo pentekuk?!

Ekkor mar az jart a fejemben: huha, itt vajon minden pentek ilyen nagy banzajt okoz? Esetleg ujabban minden egyes nap kapcsan ekkora cirkuszt csinalnak? Furcsa. Dehat a jolet biztosan elkedzte bomlasztani az agyakat...

Aztan ma reggel a zuhany alatt ert a revelacio. Tovabb morfondiroztam a dolgon, mikozben zuhogott ram a verkeringest - s igy az agymukodesemet is - serkento viz. S egyszecsak beugrott: a Good Friday csakis Nagypenteket jelenthet. Oszt jonapot.

Uh. Akkor megsem bolondultak meg az emberek. Mazlim van.
Es friday ide vagy oda, a szombat, a vasarnap, sot, a szurke szerda, s minden egyeb nap is good itt.

Kellemes husvetot mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr122637798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása