Blogosz

MESE NINCS.

A veg kezdete

2008. április 27. 00:18 - BlogoszEditor

"Tovabbi jo szorakozast. Bele fog betegedni, ha majd haza kell menni" - igy bucsuzott tolem a minap egy kedves csalad, amelyik nalunk volt latogatoban. Ja: csipobol mondtak a frankot. Eloszor csak nevettem rajta, aztan elgondolkoztam.

Igazan nem ismerem magamat olyannak, aki ilyesmibe belebetegszik - bar itt tenyleg nagyon jo, de akkor sem. Viszont hallottam hasonlo sztorikat itt, sot, ismerem az egyik koztiszteletben allo Bihar megyei szemelyiseg Bihar megyei ember fiat, aki tenyleg laza machokent jott ide, aztan hazaugrott, hogy majd visszajon, de azota sem engedik vissza - emiatt kedelybetegen tengodik otthon es arra var, hogy talan ujra kap majd vizumot egyszer.

Na, nemtom. Nekem vizumgondjaim nincsenek, de kozelit a veg attol. Es tenyleg nem orulok neki, es probalom kihasznalni azt, ami maradt.

Az elmult napokban a Yosemite Nemzeti Parkban voltam. Kicsit otthon ereztem magam, mivel hegyek es erdok es vizeses. Megsem ereztem otthon magam, mivel rend es tisztasag es csend.
Epp jol jott azutan, hogy elozoleg Disneylandban kuzdottem a tomeggel, amelyik szinten a tomeggel kuzdott. Disneyben ugyanis farasztoan sokan vannak. Mindig.
Edes es jellemzo jelenet, ahogyan eppen Mickey Mouse hazaban varakozunk es menetelunk elore a tomeggel, mint valami zombik, alig latva valamit, amikor az elottem harom kisgyereket terelgeto apa idegrendszereben hiretelen megszakad valami. Kivagja a legozelebbi veszkijarat ajtajat s azon nyomkodja kifele a sracokat, valami ilyesmit dohogva nekik: "en megmondtam, hogy ne jojjunk erre a mesebelien hulye helyre, itt csak egy csomo marha van, aki arra var, hogy a tobbi marha eltaklarodjon a fenebe". En is unom, kimegyek a veszkijaraton, igy latom, ahogy a gyerekek kicsit csodalkoznak a papa duhrohaman, majd elszaladnak es artatlanul beallnak ugyanakkan a sornak a vegere. Apuci feje mar voros, en meg masfele indulok tovabb.
Pedig Disney alapjaban veve tenyleg meger egy rovidebb miset. Es azt is hozza amit iger - vagyis felnotteknek is nyujt szorakozasi lehetoseget. Csak epp hely alig van hozza.

Szoval itt tartok. Es szomoru szivvel kozlom, hogy rovidesen elindulok utolso utamra.
Ez Hollywoodba, valamint a Universal Studioba es Los Angelesbe vezet majd. Utolso utamon elkiser a Greyhound busz soforje, valamint szamos ismeretlen utas. Bucsuztatasomra nem sokkal ezt kovetoen, San Francisco repteren kerul majd sor. :)

De visszajovok majd meg.
Ne csak engem kisertsen - kiserteni fogok en is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr832637805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfer · http://Aztazertne! 2008.04.27. 14:37:04

Isten orizzen, hogy utolso utadra indulj, kulonben is azzal mar nem kell faradnod, oda visznek, bar azt hiszem, hogy ebben en megelozleg. Azer en sem szeretnem elsietni, ezt a dicsoseget szivesen atengedem barkinek.
süti beállítások módosítása