Blogosz

MESE NINCS.

Isten, haza, csalárd

2008. november 25. 12:54 - BlogoszEditor

Már csak pár nap, és vége a hantafesztiválnak. 30-án választás, aztán megtudjuk, kiket húztunk megint magunkra.
De most, a korteshadjárat finisében is van ám szép termés zöldségekből.
Az egyik kiemelkedő szerintem az, amikor tegnap - a stílusosan sötét, borongós délutánban - ilyet szólt valamelyik no name jelölt a rádióból: "mi őszinte kampányt folytatunk."

tablak1.jpg

Először azt hittem, valami vételi zavar az egész.
De mint kiderült, a hiba az adásban volt. A tag ugyanis komolyan gondolta, még meg is ismételte.
Pedig kábé olyan szintű ellentmondás feszül az őszinte kampány abszurdumban, mint mondjuk abban, hogy humánus lobotómia, vagy kellemes agymosás.
De ha már a megélhetési hazugok őszinte kampányt emlegetnek, mutatok pár példát, hogyan nézne ki, ha ezt bármelyik jelölt komolyan gondolná.
Őszinte jelöltek megnyilatkozásai jönnek.

Ja, és kellemes voksolást mindenkinek...! ;-)

Számíthat rám!
Legfeljebb nem jönnek be a számításai.

Számítok Önre!
Hiszen én már csak ilyen kis számító vagyok.

Minden szavazat számít!
Mennyit kér érte?

Én a tettek embere vagyok!
Mindig is tettem az emberekre!

Együtt, tovább!
Együtt akarunk tovább etnobizniszelni.

Folytatnunk kell, amit elkezdtünk!
Mivel Önöknek fogalmuk sincs, hogy mi az, küldjenek bizalommal újra a parlamentbe!

Mindenkit érint a gazdasági válság.
Az Ön szavazatával kitörhetek belőle!

Itt az ideje, hogy beleszóljak a sorsukba!
Együtt az önrendelkezésemért!

Egységben az erőm!
Előre a személyi autonómiám kiteljesítéséért!

Ez így nem mehet tovább!
Változásra van szükségem!

Bízzanak bennem!
Együtt többre vihetem!

Románia többet érdemel!
Rólam nem is beszélve...

A személyes érdek elébe kell helyezni a közösségit!
Most közösen tehetünk értem!

Eleged van a politikai hazugságokból? Dönts okosan!
Szavazz rám, s többé nem hallasz felőlem!

Megalázóan alacsony a kisnyugdíjasok jövedelme, ez nem emberhez méltó perspektíva!
Engem a parlamentbe, honatyai nyugdíjat nekem!

Esélyegyenlőséget!
Önök 1989 óta rengeteg suttyó, tolvaj gumicsizmanyűvőt bejuttattak a parlamentbe - engem se hagyjanak ki!

pr1.jpg

A győzelem mindannyiunké lesz!
De a mandátum az enyém.

Magyar jelölt, magyar jövő!
Én az anyanyelvén fogom hülyíteni a jövőben is!

Elég az üres szólamokból!
Úgyhogy én négy éven át hallgatni fogok.

Politikusként megerősítethetem: minden párt hazugságpropagandára építve próbál szavazatokat kicsikarni.
Mi nem - szavazzon ránk!

Ellenőrízetlenül folynak el a közpénzek!
Ha rám voksol, én ellenőrízni fogom az elfolyatásukat!

Kövessük mindannyian a jó példát!
Szavazzon rám, hisz’ én is így fogok tenni.

A kivénhedt tolvajok szétlopkodták az országot!
Generációváltást, fiatal tolvajokat a helyükre!

Nem ígérem, hogy minden gondot meg tudok majd oldani.
Úgyhogy rajtam számon kérhetőek az ígéreteim.

Összefogást!
Ígérem, nem bánom meg, ha rám szavazol!

Ne maradjon passzív, ha az ország ügyeiről van szó!
Bízza ezt rám!

Isten, haza, család!
Ha megválasztanak, istenként megyek haza a családomhoz.

Most az Önök kezében van a döntés.
Ha rám szavaznak, fordulhat a kocka.

Ne szalasszák el a lehetőségemet!
A családomért, a jövőmért, értem!

spa.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr32637841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vazek 2008.11.25. 15:34:41

Kitűnő humorú ez a blog jobb, mint egy valóságshow. Bár azt írhatnám, hogy semmni valóságapja nincs az általad felsorolt jelszavaknak de sajnos nem írhatom.
süti beállítások módosítása