Blogosz

MESE NINCS.

Ismét a “link” szó kettős jelentéséről

2008. november 30. 22:19 - BlogoszEditor

Eléggé sokáig gondolkoztam, hogy ezt belinkeljem-e ide.

Ellene szól, hogy az a site, amelyiken ez van, nem mindig szavahihető, enyhén szólva nem is mindig precíz, az etika pedig igen távol áll tőle.
A linkelés mellett szól viszont, hogy arról az újságíró hölgyről is elmondható mindez, aki miatt a site készítői most felháborodtak.

Amit ott csináltak az ügyből, az tipikus esete a bolhából elefántot dolognak.
Csakhogy a bolha valóban adott ám, s néha igen ugrálós is.

Ezért úgy döntöttem, hogy belinkelem, különösebb kommentár nélkül (pedig nekem is lenne hozzáfűznivalóm a t. zsurnaliszta és környezete dolgaihoz, nem is kevés, s nem is kedves).
Később arra jutottam, hogy ennek ellenére nem foglalkozom még ilyen kevéskét sem vele és a legújabb ügyével.

Aztán meggondoltam magam.
http://www.transpost.ro/politika/durvan-hazudott-a-reggeli-ujsag-felretajekoztatta-az-olvasoit-a-bihar-megyei-lap/#comment-284

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr1002637843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Margó 2008.11.30. 23:03:49

Ebből kiindúlva elolvastam azt a bizonyos cikket, majd az alpolgármester helyesbítését és a főszerkesztő "mentegetőzését"- ezek után kérdezem, hogy miről is szól az újságírás? mennyire számit a médiaetika? az olvasó a valóság helyett az újságíró által kreált fantazmagóriákról értesülhet? Az eddig sem kiváló véleménykkel büszkélkedő váradi sajtó kapott még egy rúgást, s ráadásul saját magától.

Örs 2008.12.01. 01:44:07

Kedves Margó! Röviden válaszolok, mert megviselt a parlamenti választás - még most is tartó - éjszakája. :) "Ebből kiindúlva elolvastam azt a bizonyos cikket, majd az alpolgármester helyesbítését és a főszerkesztő “mentegetőzését”- ezek után kérdezem, hogy miről is szól az újságírás?" * Van, ahol erről. " mennyire számit a médiaetika?" *Van, ahol semennyire. "az olvasó a valóság helyett az újságíró által kreált fantazmagóriákról értesülhet?" *Van, ahol igen. "Az eddig sem kiváló véleménykkel büszkélkedő váradi sajtó kapott még egy rúgást, s ráadásul saját magától." *Aha.

váradi 2008.12.06. 02:00:16

már elnézést, de miért is van itt a bolhából elefánt csinálva? Felháborít módon egy "újságíró" olyan mondatok sorozatá adja az alpolgármester szájába, ami szó szerint megkérdőjelezi a tisztelt zsurnaliszta beszámíthatóságát. nem arról van szó, hogy elértett egy számot, vagy egy nevet, hanem sorozatosan olyanoka hazudott, amit - ha nem látnám - el se hinném. Nem is emlékszem arra, hogy ilyen bődületes ostobasággal találkoztam volna

Örs 2008.12.06. 14:57:09

Kedves Váradi! Válaszolok a kérdésére. Olvastam én már az illetőtől sokkal vadabbakat is. Akkor mégsem ugrott senki. Így kell ezt érteni. Üdv.
süti beállítások módosítása