Blogosz

MESE NINCS.

Bejött

2009. augusztus 14. 18:43 - BlogoszEditor

A média aktuális baromsága az volt a Sziget előtt, hogy az újinfluenzával riogatott. Hogy ennyi ember összegyűlik itt Pesten, s kellően védett-e a rendezvény, vagy tömegfertőzés várható. Meg ilyenek.
Igen, világos: minden alkalommal valami újat kell megpróbálni - gondoltam -, de ilyen blődséget azért már mégis... Majd pont a feszten fog lecsapni a súlyos kór, itt leszünk biológiai áldozatok. Hehe. Na persze már!

Aztán volt itt négy kitűnő napom. Az ötödiken pedig elkaptam.
Igaz, nem az újat, hanem a régi, jól bevált influenzát. Legalábbis azt hiszem.

picture-0131.jpg Két éve így, előrelátóan vártam a port és a pincért

picture-0143.jpg ...ami persze szintén megszüli a maga dilemmáit

Most belülről lufivá fújódott fejjel nézek szerteszét, s hallgatom itt a sajtóirodában a Primal Scream beszűrődő hangjait. Állítólag dübörög. Nekem úgy tűnik, csak neszez.
A legszebb az egészben, hogy a várva várt Prodigy is ma lesz. Úgy hiszem, teljesen fel fog tüzelni. Már tegnap este a mindig kihagyhatatlan Quimby közben is éreztem, hogy a szokásosnál is erősebb belső tűz emészt a csodás dalokra való ugrálás közben...

Az előbb meg a tömeggel való vonulás közben a kezembe nyomtak egy ismeretterjesztő nyomtatványt. Hogy azt mondja: óvakodjak az influenzától. Aha, kösz. Már nem kérem. Már van. Aztán amikor a második ilyen papírral kínál meg egy másik illető, csak ismételni tudom: nem szükséges, én már megkaptam.

Egyébként az új típusú kórt itt nem szűrik. Van ingyenes hepatitisz- és AIDS-szűrés, vércukorszint-mérés, miegymás, de az újinflut sehol sem veszik komolyan.
Pedig a régi is milyen rossz pont ilyenkor. Most hiányzik csak igazán az egyenesen a tüdőbe elnyomott csikkek sokasága, a fesztiválosra alakított máj, amelyet művészien lehet pár napig borfoltokkal díszíteni, s főleg az, hogy az ember feje a koncertek után legyen kétszer akkora, s a hangerőtől, ne pedig előtte, a nagy absztinenciában odabent fesztiválozó vírusoktól.

Na mindegy, megyek, mert ma még Kiscsillag is lesz a Prodigy előtt - s utána is még valami, csakazértis.

picture-131.jpg Taknyolódás a Nagyszínpad óriáskivetítőjén: idén összesen ennyivel,
e pár jótanáccsal próbálták elejét venni a nagyobb mérvű
lebetegedésnek - ezen túlmenően már a Coldrexért is fizetni kellett
picture-135.jpg

Ja, jut eszembe: a feszt előtt a magyar sajtós kollégák nemcsak az újinfluenzát találták ki az épp aktuális szigeti tematizáláshoz, hanem arról is cikkeztek, hogy ez a rendezvény idén egy esetleges terrortámadásra is fel van kézülve.
A közel tízéves szigeti tasztalataim fényében ezt még nagyobb hülyeségnek tartottam. De most beugrott: tegnap - akkor már az influenzától félig legyűrve - láttam három ideges arabot, ahogy egymást lökdösve félrevonultak egy sarokba és hevesen gesztikulálva vitatkoztak, robbanékony hangulatban.
Már nem csodálkoznék, ha ez is bejönne. Úgyis valami radikális módszerre lenne szükség ahhoz, hogy elpusztítsuk a vírusokat - legalább a két utolsó fesztiválnap erejéig.

++

Update: tegnap a próféta szólt belőlem. Azóta ugyanis kiderült, hogy itt a Szigeten is megjelent a H1N1. Eddig két fertőzöttet kaptak ki a tömegből. Na nem baj: Pesten úgyis illik trendinek lenni, a Szigeten meg kicsit egyéninek. Márpedig a H1N1 épp trend, s egyelőre némileg egyéni is.
Hogy nekem melyik van, azt itt már nem tudom meg. Ugyanis ma Belga lesz, holnap meg Offspring és Faith No More. És ezt érdekesebbnek találom mint azt, hogy megtudjam, mivel jár egy esetleges vesztegzár alá helyezettség Budapesten. Úgyhogy kerülöm az orvost.

Amúgy két évvel ezelőtt hoztam magammal a szájat és az orrot eltakaró maszkot, abban járkáltam itt (majd felpattintok róla egy képet, ha hazaértem). Idén úgy döntöttem, fölösleges ez, levegő amúgyis nehezen kapható benne, s csak melegít. S lám, igazam volt: maszk nélkül is nehezen kapok már levegőt és így is melegem van...

Készüljetek tehát: hétfőn megyek haza és viszem a bennem rejlő kis csillagcsücsöri influt, akármelyik verzája is az.
Maszkok bármelyik nagyobb barkácsüzletben apróért kaphatók...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr562637905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása