Blogosz

MESE NINCS.

Betakarítási kampány

2009. december 02. 00:07 - BlogoszEditor

Mint mindig, most is számos humoros beköpéssel jár a választás, a kampány. Sőt, úgy vettem észre, hogy a szokottnál többeket foglalkoztat ezúttal. Az utóbbi napokban is fiatal gyerekektől idős tudálékosokig sokakat hallottam a témáról (tév)eszmecserét tartani. Utcán, villamoson, buszon, üzletekben megy a bölcsködés, mindenki nagyon vágja.

itest1.jpg Az igazán öntudatos voksoló nem vár mások tanácsaira.
Hanem eleve tanácsot kér. (Lehetőleg olyanoktól, akik
közvetlenül érintettek is a voksolás kimenetelében.
Mert az a biztos, ők már csak értenek hozzá...)

Az a legjobb, amikor olyanok mondják meg a hiperfrankót kőkeményen, akiknek mellesleg láthatóan a legelemibb tényekről sincs fogalmuk sem - sőt, lényegében azt sem tudják, mi zajlik körülöttük. De ettől ők még nagyon úgy érzik, hogy csak ők látják át a helyzetet, s ki is fejtik, terjesztik is a logoszt.

Az aktuális termést szüreteltem le, ime a kedvenc eszméletlen eszmefuttatásaim, amelyeket az utóbbi napok során csíptem el itt-ott, és jegyeztem fel - a politikai kommunikáció lakossági penetrációs fokának illusztrálásaképpen. Meg azért is, hogy legyen min szórakozni az egyébként döbbenetesen hazug és ravasz kampány teljében is.

"Elegem van a politikai mocskolódásból. Én elmegyek vasárnap, de nemmel fogok szavazni."

"Lássunk már egy kicsit világosan: ha Johannis lenne a miniszterelnök, akkor Antonescunak még van esélye, hogy elnök legyen. Logikus. Mert majd kinevezik egymást. Én Antonescura fogok szavazni a második fordulóban is."

"Van egy harmadik lehetőség. Megmondta a Székely Nemzeti Tanács, hogy ne szavazzunk egyikre sem. Hanem ha autonómia kell, akkor mind a két jelölt neve mellé rajzoljunk egy pecsétet, és keretezzük be."

"Nézhetjük, mi történt az utóbbi öt évben. Annyit sikerült elérni, hogy sajnos a korrupciós toplistán is utolsók vagyunk. Ha változás lenne, akkor a PSD révén előrébb léphetnénk."

"Ha az RDMSZ össze is fogott most a PSD-s szekértáborral, nem kell itt kétszínűséggel vádolni, mert ha mondjuk mégis Băsescu győz, akkor úgyis átáll majd hozzájuk. Ezt hívják érdekvédelemnek."

"A magyar közösség alapvető érdeke, hogy egy németajkú legyen a román miniszterelnök."

"Miért, mit csinált ez a Băsescu? Semmit. És Iliescuék? Mondjuk jó, azt nem tudom, mert akkor még kicsi voltam. De akkor is: mit csinált Băsescu?"

"Jó, az lehet, hogy Geoanáék kommunisták. De Băsescu meg mi? Tengerész."

"Az RMDSZ is megmondta, hogy nekünk a kisebbik rosszat kell választani. És amelyik rossz, de kisebb mint a PSD, az a PNL."

"Nekem hiába beszélnek, én úgyis tudom, hogy mit akarok. Egyik se jusson be a parlamentbe, vannak ott már elegen, nem is megyek szavazni."

"Megmondom, én még sosem voltam ilyen szavazáson, pedig már elmúltam ötven is. Teljesen hidegen hagy. Csak tudnám, kit válasszak, most úgy elmennék egyszer egy ilyen választásra."

"Engem nem érdekel, hogy kinek milyen a múltja, hanem csak az a fontos, hogy mit csinált eddig."

"Nekem ne beszélj, mert én az este követtem a Realitateát és az Antenát, utána meg egész hajnali ötig néztem az OTV-t. Úgyhogy teljesen képben vagyok."

stam.jpg Formaruha-javaslat agitátoroknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr632637952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása