Blogosz

MESE NINCS.

Királyság

2010. augusztus 06. 11:13 - BlogoszEditor

Alig van visszatetszőbb, mint egy helyi kiskirály. Erre kiderül, hogy egyeseknek én is az vagyok. Pedig nagyon undormányosnak tartom az olyan kisisteneket, akik állandóan csak rendezkednek, a maguk érdekei szerint alakítanak mindent a környezetükben, s akiknek fontos, hogy sokan tartsanak tőlük.

Meglepődve hallottam ma, hogy én is csatlakoztam az ilyen élősködőkhöz, infrastrukturális ügyben rendezkedtem. :)

A buszmegálló éppen előttünk volt, már évtizedek óta. Nem mondom, szerettem volna, ha kicsit odébbhelyezik, hogy ne épp a házunk előtt ordítozzanak, köpködjenek, rongáljanak csatornát és falat a várakozó unatkozók - ám sosem interveniáltam sehol, még a sajtóban sem. Most, a közút felújításával együtt úgy döntöttek, hogy évtizedek után végül áthelyezik a megállót kicsit odébb. Ám az új helyszínnek kiszemelt részen lévő ház tulaja akkora patáliát csapott, s úgy fenyegette az illetékeseket a kapcsolataival, a kiskirályságával, hogy meggondolták magukat. Kerestek inkább új megoldást.
Aztán látom, hogy tegnap óta egy egészen más helyre költöztették a megállóhelyet előlünk.
Kérdem is ma a buszsofőrtől: ez ideiglenes, az útfelújítás idejére, vagy végleges megoldás. Azt mondja: "Ezt nem tudom, erről nincs információm. Engem csak arról tájékoztattak, hogy ahol eddig volt a megállóhely, ott egy újságíró úr lakik, akit zavart a zaj és a rendetlenség, úgyhogy elintézte, hogy elköltöztessék a megállót."

Na, szép. Bekerültem a kisistenek pantheonjába. Pedig mindig következetesen dolgoztam ez ellen.
Hogy honnan indulnak ilyen pletykák, mint ez a fenti, miként denaturálódik a valóság, azt nem tudom. De hogy eléggé visszataszító érzés itt a beszólogatós-mutyiban elintézgetős kiskirályok között, az tény. Inkább hozzák vissza azt a megállót, a sok kellemetlenséggel együtt...
Jobb, ha az ember ablaka alatt köpködnek, mint ha a háta mögött.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr812638093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása