Blogosz

MESE NINCS.

Csókot a tükörnek

2010. augusztus 20. 00:07 - BlogoszEditor

Ó, jaj, olyan nehezen szokom vissza a szabi után az itteni butaságba valóságba.

Most például körülnéztem a neten, hogy mi történt itt. Egy ilyet is találok: "Demeter Szilárd, Tőkés László sajtófőnöke elmondta, az EMNT üdvözli Kövér László azon kijelentését, miszerint az EP-alelnök az erdélyi magyar együttműködés pillére." Maga a mondat is pompás, persze, néhányszor el kell olvasni, annyira mély. De ami még mélyebb, az a jelentése.

Ugyanis amikor még elmentem innen, akkor az EMNT elnöke (és igazából egyetlen pillére) Tőkés László volt. És az EP errefelé állandóan hivatkozott egyik alelnöke is Tőkés László volt.

Tehát ha jól értem, Tőkés László sajtófőnöke elmondta, Tőkés László üdvözli Kövér László azon kijelentését, miszerint Tőkés László az erdélyi magyar együttműködés pillére.

? Úristen! Nem egészen két hétig mentesültem csak az ilyesmitől, s már nem értem igazán. Hát mi történt itt, amíg távol voltam?!
Ha jól látom, semmi. Minden a régi.

Ha jól tudom, közben kigyulladt egy szülészet, ami miatt öt csecsemő halt meg, de a szakminisztérium még most is, ezúttal is csak a köldökét nézi, magyar fiatalokat vertek a rendőrök Váradon, ami miatt végül a rendőrök (is) feljelentették a fiatalokat, hatályba lép holnap az új állampolgársági törvény, de érvénybe csak januártól.
Meg ilyen újdonságok vannak. Mindenkinek el kell szórakoznia valamivel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr42638098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása