Blogosz

MESE NINCS.

Gangsta love

2011. január 05. 21:15 - BlogoszEditor

Néha a bulvárra is oda kell ám figyelni. Főleg, ha jókat lehet röhögni rajta. Na meg szörnyülködni.
Na jó, végülis eleve e kettő miatt van. De tud néha kiemelkedően mélyet hozni.

Mert oké, nagyon nem vicces maga a tény, hogy betörők kirabolták és megkínozták Dopeman nagyszüleit. De ami utána jön... wááá, az gigaaaa!
Dopeman, azaz Pityinger - gengszter - László ugyanis az erkölcsi magtartást kérte számon.
Hogy mit?!

Jaja, hihetünk a szemünknek, fülünknek: mondom, az erkölcsi magtartást kérte számon!

Komolyan, na! Az előbb magam láttam az adást, ahol a nyócker idolja, a rablás, kurvázás, gengszterkedés megéneklője, a lopás felkent papja elpanaszolta, hogy ma már nagyon lazák az erkölcsök, és hihetetlen számára, ami történt, és ez már megengedhetetlen.

(Megjegyzem, ugyanarról a G manról van itt szó, aki például egy nagyváradi sráccal is "dolgozott" egy darabig. Vagyis a váradi tag, a 2Arc nevű hobbirapper szerződött le Dope-pal. S bánja a mai napig, ugyanis nem sok haszna volt belőle, vesztesége annál inkább: egy olyan szerződést kapott a nyakába Dopemantől, amely szerint sok évig nem adhat ki semmit sajátot, még akkor sem, ha valójában pár hét után már eleve szét is váltak az útjaik, pont a pénzéhség miatt.)

No, de térjük vissza Dopeman gondjaira.
Az előbb hallottam tőle, hogy mennyire elítéli és megengedhetetlennek tartja ezt a bűnöző magatartást, meg minden...
Ilyen megrázkódtatásokkor talán segít egy kis muzsika. Életművéből tallózhatnánk bőven, de egyszerűen álljon csak itt a legnagyobb Dopeman-sláger.
Aki meg unja hallgatni, az olvassa. Beszéljen az erkölcsökről, a világról, meg a többi vakerről maga Dope.
Dzsíí...

Dopeman : Lopni

Felnőttem a gettóban
A mamám nekem azt mondta
Inkább fiam te vedd el
Minthogy tőled vegyék el
És tudom lopni nem szép dolog
De dolgozni azt nem fogok
Mindig jönnek az ötletek
Hogy hogyan szedjem el a pénzedet
Ilyen az életem (ilyen az életem)
Tele a két zsebem (tele a két zsebem)
(és senki nem szól ránk)
Ilyen az életem (ilyen az életem)
De a te pénzeden (de a te pénzeden)
(és senki nem szól ránk)

[Első Versszak: Tyson]
Én tizennégy voltam, amikor megtanultam
Hogyha van egy jó vasam egyenes az utam
Nekem az eb a hátamon, az csak a spanom lehet
A bűn a keresztem a pénz a végzetem
Keresem kutatom az üzletet akarom
A főnököt a munkát meg a verebekre hagyom
Hát hiába dugod el tőlem a vagyonod
Én úgyis én úgyis ellopatom és úgy ahogy akarom

[Második Versszak: Dopeman]
A tanítók mondták hogy a bűn nem fizet
De iskola után a soron néztük a striciket
És amit tanultunk bizony abban csalódtunk
És csak azt hittük el amit a szemünkkel láttunk
Kilós fuxokkal a Mercikben ültek
A gádzsik ludáztak ők meg örültek
Kártyáztak loptak gépeztek és csaltak
De mi felnéztünk rájuk mert gengszterek voltak

Refrén 2X
Lopni megyünk lopni
A Pityinger meg a Váradi
És lopni megyünk lopni
(senki nem szól ránk)

[Harmadik Versszak: Tyson]
Mint a gyereket az apja engem úgy nevelt az utca
Mert csak a bűn marad hát úgy jutok a csúcsra
Hogy a rafkó az utcán a nyolcból engem mar el
Azt elmondja ma nektek egy igazi vén csibész
A Bakony a Szigony az Ámor volt egy terület
Ahol a gógyimat kinevelte a kerület
És pont úgy maradtam itt ahogy ide dobtak
És ha nem csinálom jobban hát végem mint a botnak
Kopogó szemekkel rabolni megyek
Mert az asszonyon kívül még két szájat etetek
Úgyse segít rajtunk semmilyen miniszter
Ti meg csodálkoztok azon hogy a mi fajtánk a gengszter

Refrén 2X

[Negyedik Versszak: Dopeman]
Fakanalak hadát törte anyu rajtam
De még mindig szeret, bármit is csináltam
Tisztában van azzal rossz a fia vére
Kulcsolja a kezét, és úgy néz föl az égre
Segítő kezd lenni se neki se nekem
A becsületet vártam és az igazat kerestem
De nem találtam sehol bele is törődtem
És nyugodt szívvel a bűnös útra léptem
Onnan figyellek titeket emberek
Mint juhot a farkas én becserkészlek
Megnéznélek téged te budai elit
A nyócból egy privátnak kevesebb jut.

Na. Így.
És akkor most vattafak a baj végülis?

Az jó, ha a rajongók, a hívek és hívők, a spanok a koncerteken, lemezboltokban, neten, az utcákon követik ezt a sok ügyességet, aaay?
De amikor már THE real hardcore shit van, akkor nem olyan jó egyet pózerkedni.
Amikor tényleg elmondható, hogy rajongók a házban, az már nem olyan madafaking g, bro.
Na, check yoself - meg minden ilyesmi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr182638179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása