Blogosz

MESE NINCS.

Döntöttem

2011. április 28. 12:35 - BlogoszEditor

Többször volt már téma, hogy milyen ennek a blognak az olvastottsága, többen érdeklődtek. Még akkor is, amikor az előző blogfelületen nyomtam, ahonnan elköltöztem ide. Ott - vagyis az előző felületen - ugye annyira kezdetleges volt még minden, hogy lehetőség sem volt mérni a forgalmat.

Azóta váltottam - s ma reggel magam is meglepődtem. Mára ugyanis - épp mire úgy döntöttem, hogy akkor posztban reagálok a vonatkozó kérdésekre - megdöntöttem a rekordomat.

Itt, az új hazámban ugyanis rászabadítottam a Google Analyticset a blogomra. És épp jókor gondoltam, hogy akkor választ adok a blogom látogatottságára vonatkozó kérdésekre is. Mert immár hivatalosnak számító adatokkal jöhetek.

Úgyhogy lássuk akkor, milyen a blogom látogatottsága. Mutatom, egyszerűen screenshotban, beszéljen az, beszéljenek az adatok:

 

Ezek a fő sarokszámok tehát: 17.303 egyéni látogatója van ennek a blognak. És 24.685 oldalletöltés eddig.

Köszönöm, drága, aranycsillag olvasók! Ez önmagában sem rossz, sőt. Ám még hozzá is teszem, hogy eleve még csak pár hete költöztem át ide, azaz nemrég indítottam ezt a felületet.

Azt sem titkolom, mi az, amin még lehet javítani. Ilyen például az oldalletöltések száma, a látogatók visszatérővé tétele, vagy éppen a bounce rate. (Nem részletezem itt, akit érdekel, úgyis utánanéz, hogy mi az.) Ám alapvetően elégedett lehetek. Nézzünk még pár érdekesebb adatot az összetett statisztikákból.

A mért rekordlátogatottságkor a legtöbben a következő országokból olvastak (s általában is ez a sorrend):

Magyarország

Románia

Németország

Egyesült Királyság

Amerikai Egyesült Államok.

 

A lista végén pedig:

Finnország

Svédország.

 

Nyelvhasználat szempontjából a legtöbb látogató - természetesen - magyar, de például az angol nyelvterületet képviselő majdnem háromezer látogatós adatot is érdekesnek találom. A legkevesebb a svéd és a román.

A legolvasottabb bejegyzéseim: Magyarveszély; Csömör, böjti időszak után; Könnyű nekem, Holtak mellett. A legkevésbé olvastottak itt: mindazok a régi bejegyzéseim, amelyeket még az előző blogfelületemen posztoltam, s ide csak átköltöztettem.

No, ez a helyzet tehát. Továbbra sem az olvasottság feltornászása a fő célom. Alapelv: írok, akinek tetszik, olvassa. (S - ahogy észrevettem - aki utálja, az is.) De mindenképp köszönet illeti mindazokat, akik így tesznek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr192861705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tough 'n' weird 2011.04.28. 18:04:27

Itt egy aranycsillag olvasó, aki a kezdetektől olvassa Blogoszt :P
Örülök, hogy ilyen sokan vagyunk :))

BlogoszEditor · http://mesenincs.blog.hu/ 2011.04.28. 19:19:30

@tough 'n' weird: Köszönöm, gyémántszemű. :) Ha elég sokan is maradunk, vagy esetleg még többen leszünk, átvesszük a hatalmat is. Valahol. Valamilyet. Mittomén. Majd megbeszéljük a nagyszabású olvasófesztiválon, amely egyben világtalálkozó is lesz. :)

tough 'n' weird 2011.04.28. 19:38:32

@BlogoszAnima: Jó lesz, én már várom :), de addig is írj még jó sokat, s ha lehet gyakrabban vicceset :P

BlogoszEditor · http://mesenincs.blog.hu/ 2011.04.28. 20:17:28

Hol lehet, hol nem is kell. Mikor milyen a téma. :P De azért igyekszem kielégíteni a pompás ízlésről tanúskodó igényeiteket. :)
süti beállítások módosítása