Blogosz

MESE NINCS.

PR

2011. május 16. 16:25 - BlogoszEditor

No: Budapestről kapom a hírt, hogy benne vagyok a szombati Népszabiban. Innen, a blogomból idéznek, valamint a Fácsén posztolt bejegyzésemből.

Nem rossz. Most biztosan húzzák egyesek a szájukat, hogy "eh, Népszabadság"... Pedig nem ilyen sima ez. A lap irányultságával én sem értek egyet - viszont emlékezetembe idézi, hogy annak idején én is épp ott töltöttem a nagyonis hasznos tanulóidő egy részét, a teljes sajtógyakornokoskodást. És egy dolog az irányultság, más pedig az, hogy ahhoz fogható profizmust azóta sem láttam a magyar írott sajtóban. Persze ők is változtak azóta. De ez már más történet. Köszi a kis PR-t. Az Index főoldala után épp jó ez másodiknak. S ennyi. :)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr332908513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása