Blogosz

MESE NINCS.

Természetes képek a holdfogyatkozásról

2011. június 15. 21:36 - BlogoszEditor

 

Teljes holdfogyatkozás van éppen. Nagyváradról például kitűnően látható.

Többen állították, hogy mobiltelefonnal egyszerűen nem lehet fotózni holdfogyatkozáskor. Nem és nem és nem. Pedig mondtam, hogy de, lehet fotózni. De csak "nem és nem".

Tessék, fotóztam. Vagy négy perccel ezelőtt készültek a képek. Egyszerű Sony Ericsson W580-as készülékkel (vagy valami ilyesmi, nem tudom igazából, funciók és külalak alapján vettem, nem kódokra). Semmit nem állítottam rajta, még éjszakai üzemmódra sem tettem át, a fényérzékenységét is nappalin hagytam, nem piszkáltam el semmit. Tehát teljesen natúr. Mondhatni, dokumentarista. És íme, készített képeket holdfogyatkozáskor is. (Ahogy már demonstráltam ugyanezt valamelyik napfogyatkozás alkalmával is.)

Itt vannak tehát a friss képek az épp zajló fantasztikus égi jelenségről.

E megörökített pillanatban szabad szemmel jól látható volt, hogy a Holdból csak egy egészen pici, vöröses-narancssárga maszat maradt. Ja, hogy a képeken semmi nem látszik? Nem baj, épp ezért megjelöltem a helyét a dolognak. Különben is: a lényeg megvan, igenis lehet fotózni egyszerű mobillal is holdfogyatkozáskor, sőt, magát a holdfogyatkozást is. A tétel tehát ismét bizonyítva, gyakorlati-tapasztalati úton.

:P

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr892987345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlogoszEditor · http://mesenincs.blog.hu/ 2011.06.15. 22:03:28

@tough 'n' weird: :) Hát nem? Különben is fogyatkozás. Még ez is túl sok, ami látható.

tough 'n' weird 2011.06.15. 22:14:03

Igy van, igazad van, mar megint :P
süti beállítások módosítása