Blogosz

MESE NINCS.

Planking: premier

2011. június 30. 10:28 - BlogoszEditor

 

Igazán kezdett már tarthatatlanná válni, hogy Nagyvárad - s lényegében az egész Románia - plankingmentes. Miközben a fél világ már rég nem az.

Úgyhogy  - mivel ha az ember azt akarja, hogy valami szerinte jól meg legyen csinálva, akkor legjobb neki magának mozdulnia - utat törtem ma. Ismeretem szerint Nagyvárad és a megye első plankingjét mutattam be. De az országban sem a sokadikak között vagyok vele, úgy tudom. (Akinek netán, véletlenül, valami ki- és megmagyarázhatatlan módon nem lenne világos, mi az a planking, utánanézhet, erről a linkről kiindulva. :D ).

Igyekeztem nem konvencionális helyet választani eme sport- és kultúrtörténeti áttöréshez. Ezért a térség premier-plankjét a Nemzeti Liberális Párt (PNL) nagyváradi székházában abszolváltam. Tessék.

Több kategóriába is besorolható ez a gyakorlat: political plank, liberal plank, press conference plank, partyplank, opposition plank - valamint mivel a mosásban kinyúlt, hátul feltűrődött nadrágos plank (jótanács plankereknek: ez utóbbi elkerülésére a jövőben nem árt odafigyelni :P).

Az alfajokat tekintve létezik ugyanakkor az egypontos, a többpontos, illetve a full contact (multiple contact) plank. Ez az utóbbinak az alapesete.

Szociológiailag továbbá megállapítható, hogy a hazai társadalom még nem kellőképpen felkészült ebből az új műfajból. Miközben ugyanis én épp mérföldkövet helyeztem el, utat nyitottam, modernizáltam, fáklyával törtem előre, a sajtótájékoztatóra érkező többiek meglehetősen érdekesen fogadták a dolgot, nem pontosan tudva, hogy mi zajlik - implicite nem léve tisztában azzal, hogy történelmi tett tanúi. Némi utólagos, gyorstalpaló elméleti képzés aztán segített a dolgon. És az elképedésen... :)

Üdvözlet tehát, Nagyvárad, üdvözlet, Románia! Nyitva az út, haladjatok hasaljatok rajta bizalommal. Plank it out! Vagy hogy még tudományosabban, szakszerűbben mondjam: Max Planck. :P

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr293026683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tough 'n' weird 2011.06.30. 17:45:23

Tiszta lökött vagy és ez jóó ;)
süti beállítások módosítása