Blogosz

MESE NINCS.

Csomagoljatok!

2011. július 12. 11:58 - BlogoszEditor

 

Felvirradt a nagy nap. :) Ma reggel megfogtam a sors kezét. Egyszerűen, tiszteletkörök nélkül, egyenesen odamentem végre és könnyedén belesimítottam a tenyerébe, aztán megemeltem a kacsóját. És húzattam vele.

A szerencséseknek már ki is mentek az értesítések. És ezúton is kérem, mihamarabb küldjék el a kért adataikat, hogy hadd menjen, és főleg hadd szóljon. A Campus-belépők postán mennek, a Szigetre szóló viszont a helyszínen vehető majd át.

Jó szórakozást! (És aki netán nem nézi meg a Campuson Ludmillát, a Szigeten pedig Trentemøllert, azzal majd még számolunk. :D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr963060158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása