Blogosz

MESE NINCS.

Menekültek

2011. szeptember 18. 20:39 - BlogoszEditor

 

Persze a nagyon jó gondolatot, sőt, gondolatsort mindenképpen meg akartam osztani. De persze nincs ilyen. Azért az elmúlt napokban többször leültem a gép elé azért is, hogy az alábbi képekkel kapcsolatos, a nyelvem, a nyelvek hegyén lévő evidensen szépet elmondjam. De nem jön semmi különös. Mert nincs.

Azon túl, hogy szerintem ez egészen jó. Pénteken fotóztam, épp akkor, amikor ki akartam állni autóval a váradi köztisztasági vállalat egy járműve mögül. Szóval a tömörítős (összenyomva gyilkolós) szemetesautó oldalán van ez a doboz.

Plüssfigurákkal van tele, amelyeket, akiket, amelyeket a szemetesek megmentettek a szemétből. Plüssmenekültek.

Érdekes képzet. Mindenki kezdjen vele, amit akar. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr133236801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása