Blogosz

MESE NINCS.

Házi

2011. december 13. 08:00 - BlogoszEditor

A blogolás (is) persze olyan, hogy, amikor az ember vállán tapos a múzsa, akkor örömmel írunk - ám amikor épp nem ücsörög rajta az ihlet, akkor sincs nagy baj. Mert akkor is érzi a gondos szülő időnként, hogy enni kellene adni a blognak. Meg vannak, akik szólnak is, hogy szívesen látnának valami frissítést már, hej. És a múzsatalp nélküli időszakok, vagy épp a mással való elfoglaltság egy kicsit olyan házi feladathoz hasonló érzetet generál. Hogy rendben, de azért kellene már valamit ide is. Úgyhogy akkor Bepillantás az alkotó elme bájaiba bajaiba című rovatom következzék.Vagyis nézhetünk pár példát a házi feladattal összefüggő ügyekre, s arra, mit szülhet, ha az ember néha kötelességének érzi, hogy írjon, időnként feladatnak veszi. :P

(Megjegyzem: természetesen szó sem volt munkatáborról. Ám szorult helyzetemben eszembe jutott, mitha valamelyik előző napon a kertben a fa alatt láttam volna néhány almát. S innen jött a mentő ötlet, hogy egész nap almát kellett szednem. Áh, a tanítónéni nem is értheti, milyen embertpróbáló munka ez, de nem is akarok panaszkodni, csak jelzem: nehéz, munkás napon vagyok túl, igazán nem hiányzik még itt is a zaklatás. Férfiak vagyunk, én is, a tanítónéni is, a munka meg nem szégyen, s ne is vájkáljunk egymás gondjaiban. Hallgassunk most inkább. Mélyen. Próbáltam ezt érzékeltetni, megfelelő attitűddel. Hát... nagyon bejött. :P Mint ahogy az is, hogy - a képről már lemaradt - megpróbáltam én aláírni, mint a saját szülőm. A mai napig érthetetlen módon ez is valahogy feltűnt az inkvizíciónak. :) )

Nem sokkal később meg már visszaeső voltam.

Nem tudom, végül rossz vége lett-e. :) Azt hiszem, igen nem.

Ám a későbbiekben immár magam írtam mély vallomást - persze a halántékomhoz tartott revolver indított lökdösött a komoly önvizsgálat útjára. :P  És ha tüzetesebben megnézik a képet, az is felfedezhető rajta, hogy itt már abban sem voltam biztos, melyik évszázadban vagyunk. :))

Szóval így van ez a házi feladatokkal, meg az ilyenszerű ügyekkel. Ezek is tudnak szórakoztatóak lenni. Ha már készen vannak.

Most épp készen. :D Tessék.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr533459554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaqukk 2011.12.13. 14:06:21

Vagy, szorult helyzetedben,jogosan adhat a (házi)múzsa igazolást.
süti beállítások módosítása