Blogosz

MESE NINCS.

Az újdonság varázsa

2011. december 27. 08:05 - BlogoszEditor

 

Már szokom lassan.
 
Egész évben számos esetben észrevettem, hogy ezt az évet képtelen voltam megjegyezni. Sokszor, sok helyre ugyanis azt írtam idén, hogy 2010 – ahelyett, hogy 2011. Cikkekbe, bejegyzésekbe, nyomtatványokra, levelek keltezésébe, fotók folderének elnevezésébe stb. Mindenütt 2010... Még akkor is, amikor közben már derékig gázoltunk 2011-ben.
 
Ha pedig a jövő évről volt szó valahol, akkor azt írtam le sokszor idén, hogy 2011 – ahelyett, hogy 2012.
Épp az előbb is észrevettem egy pár nappal ezelőtt elkövetett hasonló hibámat.
 
De kész, immár megjegyeztem: 2011 van.
És december vége.
Úgyhogy még épp időben rögzült. Mondom: szokom. Lassan.
 
Na, de jövőre, azaz 2011-ben ez remélhetőleg másként lesz, és már januárban tudatosul majd bennem, hogy immár 2011 van. :P
Boldog (új) évet!
Nagyon ideje már, hogy eljöjjön 2011.
Szólj hozzá!
Címkék: év új boldog

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr683498195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása