Blogosz

MESE NINCS.

Vitamin

2012. április 08. 10:22 - BlogoszEditor

 

Ez ám az igazi célzott reklám. A célréteg mi, férfiak vagyunk. Az üzenet pedig ehhez mérten egyszerű, világos, egyenes. Én is egyből ezt a terméket vettem észre a polcon, bevásárláskor.

Sampon. Cu hamei. Azaz komlóval.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ó, igen. Csak így, könnyedén. Ennyi kell csak. Más, a szebbik nemnek szánt samponok esetében persze cikraklamasabban kell. Hogy speciális trópusi güzü nyálkivonatával, meg húsevő virág húsával, ifjú liliom érző szívének dobbanásával. Nekünk elég ennyi: komlóval. Hiszen kinek ne jutna eszébe a hamei szóról a varázsige: "apă, malţ, hamei". Vagyis a komló szóról a mantra: "víz, maláta, komló."

(Jó, persze manapság már más összetevőket is raknak bele, de az alap akkor is ez.) És hát persze: biztosan a hajnak is jót tesz. Csakis. Hát minek nem tesz jót?

És különben a népszokás szerint komolyan szoktak volt sört is használni hajhullás ellen. Bár mondjuk nem tudom, mennyire hatásos ez. Én speciel emlékszem még arra a százhúsz évvel ezelőtti esetre, amikor egy kiszlánnyal hülyéskedtünk épp, s valamit rálöttyintettem a poharamból, s erre a kiszlány - szintén viccesen - az egész sörét a fejemre öntötte. Hm. Hogy úgy mondjam, ragacsos volt utána a hajam. Szóval a tisztító hatása kétséges. De mit számít ez? Hiszen komló van benne.

És amiben komló van - esetleg maláta -, az csakis tápláló lehet. Dzsentöl ker. És lám, erről sem feledkeztek meg a gyártók. Nicsak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vitamin? Az. Ráadásul intensive care, ugye. Aha: intenzív... Értem. Azt is tudják tehát, hogy egyet, önmagában sosem rendelünk. Egy Schauma nem Schauma. Szóval nagyon ki van ez találva. Nagyon be van targetelve a group.

Igazi Sámsonoknak való sampon.

De engem nem fognak meg ilyen egyszerű kis húzással, nem dőlök be holmi reklámnak - gondoltam az üzletben. (Öö, na jó. Azért végül mégis az van, hogy a fotókat már itthon készítettem a termékről. Valahogy bekerült a kosárba. Komlót tartalmaz, na, nem lehetett ott hagyni.) :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr824371011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása