Blogosz

MESE NINCS.

Megszólal Andrassew, a "botránykönyv" szerzője

2012. május 22. 22:35 - BlogoszEditor

 

Máris reagált az előző bejegyzésemben foglaltakra Andrassew Iván író, újságíró. Üzenetben tette ezt, mivel azt mondja, kommentben nem tudta, mert nem tud regisztrálni. Úgyhogy elektronikus levelet küldött.

Mint ismeretes, ő az, aki a Tőkés Lászlóról szóló legújabb leleplező kötetet, a Ne vígy minket a kísértésbe címűt összeállította - s aki ellen (és kiadója ellen) válaszul Tőkés László most három pert indít egyszerre. Botránykönyv - mondják egyesek. Annak a húzásai botrányosak, akiről szól - állítják mások.

Minden esetre ezt írja az előző posztomra reagálva Andrassew Iván:

"Bizonyára igaza van, de jelzem: úgy tűnt, hogy ez egy olyan blog, amelyiknek szerzője nem akarja nyilvánosságra hozni kilétét. Most sem lelem azt a linket, amelyikről például levelet küldhetnék. Szeretném megnyugtatni, hogy ezt a könyvet nem azért írtam, mert a romániai választásokra szántam botránykönyvnek - amikor elkezdtem, azt se tudtam, mikor lesznek a választások -, hanem azért, mert attól tartottam, hogy Magyarországon Schmitt Pál helyett Tőkés László lesz az elnök. Az más kérdés, hogy az ellenfelei most használják ezt a könyvet - engem is meglep, hogy mennyire találékonyan. (Még az se biztos, hogy az rmdszesek, sőt bizonyos jelek arra mutatnak, hogy Tőkés pártjának minden ellenfele. Kicsit szokatlan kampánytechnika ez a küldözgetés, de el kell hinnie, hogy semmi közöm hozzá.) Két helyen idézem. Az egyik a Nafene - benne a Tőkés-levéllel -, a Másik az Újrajátszás részlete, mert kitűnő elemzések. Mégegyszer elnézést kérek, ha az érdekeit sértettem. Andrassew Iván"Nos, ami engem illet, a válaszát korrektnek tartom és elfogadom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr824532785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neuromanc 2012.05.23. 07:45:42

Itt és most nem Tőkés mellett/ ellen foglalnék állást. Andrassew az, aki nagyon megérdemli a szívlapátot:

1." nem azért írtam, mert a romániai választásokra szántam botránykönyvnek - amikor elkezdtem, azt se tudtam, mikor lesznek a választások -, hanem azért, mert attól tartottam, hogy Magyarországon Schmitt Pál helyett Tőkés László lesz az elnök. "
Valami nem stimmel: amikor Schmitt széke inogni kezdett, már régóta tudtuk, hogy mikor lesz a helyhatósági választás Romániában. Sőt, azt is tudjuk évek óta, hogy IDÉN választási év lesz/van Romániában. Andrassew, aki állítólag újságíró, ezt nem tudta volna?! Ostoba, vagy az olvasót nézi ostobának.

2.Andrassew tákolmánya műfajilag meghatározhatatlan, bár ő könyvnek nevezi. Interneten keringő ez+az (pardon, blog is, talán még újságcikk is) , innen - onnan hozzá "eljuttatott" magánlevelek tartalmát ollózta össze, ezt ő maga mondja. Források hitelességét nem ellenőrizte, az állításoknak nem járt utána. Erre a gimnazista fiam is képes. Ha a szerző (saját bevallása szerint) szégyenkezik műve megírása miatt, megértem. Magára valamit adó újságíró ilyen gagyi fércmunkát nem vállal.

2. A "mű" viszont eleget tesz a valósgáshow-t bámuló, Blikken művelődő átlagos magyarországi szellemi igényeknek. Hajrá, kultúra! Nyilván eladható. És, amint hallom, Erdélyben is terjesztik, szinte tukmálják a népre.

BlogoszEditor · http://mesenincs.blog.hu/ 2012.05.23. 12:45:35

@neuromanc: A kötetet még nem láttam, de mindenképp elgondolkodtató az Ön három pontja is.
Viszont a személyesebb aspektusra számomra elfogadható választ adott Andrassew Iván. A többi valóban marad ködös attól...
süti beállítások módosítása