Blogosz

MESE NINCS.

Szentté avatásom után :)

2012. augusztus 20. 17:01 - BlogoszEditor

Kaptam egy olvasói levelet a szerkesztőségbe. Most jött meg, postán. Gyakran ír nekünk az illető. De ilyet még soha... :D

Mutatom. Ott az égben az én vagyok, az ő kollázsán megjelenítve. Az újságból, az egyik jegyzetem mellől vágta ki a képemet. Sajnos a szkenner meg az előbb elrontotta a dicsfényt a fejem körül: az eredetiben ugyanis aranyfényű az egész, csak szkenneléskor tükröződött, és ilyen lett. Szóval arany ám a glóriám. :))

 

level006.jpg

level006 - Copy.jpg

Szóval ezt írja a hölgy (akit amúgy - tudtommal - nem ismerek):

XXI 2012 VII 27

Nagyvárad

Íme? Éés 1 politikai író, aki angyal és star, őméltósága a Bihari Naplót mutassa be.

Levél szent méltóságának, Szeghalmi Örs író úrnak. Politikai író a bihari lapnál! Drága jó barátom, Örs? Kérlek legyél a barátom! És néked adom a világot! Csillagostól menyestől mindenestől!

Régóta ösmerlek és olyan keveset beszélgetünk. Bukarestből és Krisztus király váráról idefelé. A szent fiammal Jézus Krisztus királyal jöttem. De ő szentem elment a püspökségre. Drága jó barátom Örs. Sok dolgod lesz! Járnod kell a nagyvilágot! Amerikától Ausztráliáig Madagaszkárig Moszkvától Keletre. India Kína Japán Izrael. Csak van nékem egy kis bajom (?!) Szürke hájog van a szememen és már a bal szememmel nem látok. A jobbal még látok egy kicsit! Meg kéne sürgősen operálni, de 30 milió az operáció ami nékem nincsen. Csak egy millóm lenne! (Más:) Drága jó barátom Örs! Akarom hogy tudjad hogy a képen térdeplők között vagyok én is! És te képviseled az Bihari Napló íróit az egész gárdát! Mert a ami vagyok és leszek! A vasárnapi szent írónak... Meg a Bihari Napló íróinak köszönhetem! És mégis

Hát ennyi. Mit mondjak? Khm.

Amúgy református vagyok. Nálunk nincsenek szentek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr724721862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása