Blogosz

MESE NINCS.

Anyagozás. Avagy vallomások sötét múltamról és gyanús ügyeimről

2014. december 01. 09:20 - BlogoszEditor

#‎kedveshírtv

Kedves Hír TV!

Olvastam arról - az Önök marhaságai miatt indított - polgári kampányról, amelynek lényege, hogy az emberek önként bevallják a bűneiket, hogy ne kelljen Önöknek külön pitiáner nyomozásokat folytatniuk, amikor egy-egy Fideszt kritizáló ember ellen gyermeteg, átlátszó lejárató kampányt indítanak, mindenféle semmi kis régi ügyet meglovagolva és felfújva. Mostanában tehát Önök azzal foglalkoznak, hogy a Fidesz elleni tüntetések szervezői után kutakodnak, és mivel eddig egyikük múltjában sem találtak semmi durvát, kénytelenek voltak semmiségekből, irreleváns kis részletekből álhíreket gyártani, az illetők lejáratására. Úgyhogy én is rendelkezésükre bocsátom a következőkben azokat az infókat, amelyekkel bármikor visszaélhetnek, az ország és a nemzet jobbítása a Fidesz-rezsim érdekében.

A tény: harmadik általánosban kaptam egy intőt, azért, mert nem írtam román házit, és azt hazudtam a tanító nénimek, hogy nem volt időm, mert almát kellett szednem egész nap a kertben. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: a tanító néni erre beírt az ellenőrzőmbe, azt üzenve haza, ismerve a szüleimet, mintegy összekacsintásképpen, hogy "máskor ne dolgoztassák a gyereket!". De ezt meg sem mutattam a szüleimnek, hanem a nagymamámmal írattam alá, ami viszont egyből kiderült, és BOTRÁNY lett belőle. Sőt, a következő években további HÁROM intőt is kaptam még. Úgyhogy jó befeketítő anyag lehet ebből.

A tény: egyszer egy évharmadra megbuktam kémiából. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: a mai napig nem értem, hogy miért csak egy évharmadra, hiszen soha egyetlen szót sem értettem belőle, akkor sem tudtam visszamondani valami épkézlábat, amikor súgtak, mert azt sem tudtam felfogni, mi az, amit súgnak. Tökhülye voltam matekből is, ha ezt is megemlítik, ez is jó megsemmisítő anyag lesz.

A tény: kétszer is nem jutottam be a Babeş-Bolyaira, angol-magyarra, bár ugyanazzal az átlaggal simán bejutottam volna mindkétszer magyar-angolra, ha a felcserélt párosítású szakra jelentkezem. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: nem akartam megcserélni, mert tudtam (rosszul), hogy én ezt akarom és mindenképp célt érek; de amúgy nem tanultam eleget, úgy éreztem, ennek nem szabad arról szólnia, hogy ha nem tudok öt szinesztéziát idézni, hanem csak kettőt, akkor mindennek vége; különben is más dolgok foglalkoztattak, mint például a reménytelen szerelem és az, hogy a Guns N' Roses nevetséges pózolása ellenére a szövegeik helyenként nagyon jók, de szóval tanulni speciel nem tanultam eleget. Ha kitérnek arra is, hogy régebben ráadásul a Modern Talking volt a kedvenc együttesem, pompás lejárató anyag lesz.

A tény: egyszer az angolnyelv-tanáromtól, akihez haza jártam órákat venni, elloptam egy rágcsipapírt, mert gyűjtöttem. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: tettemet előre kitervelt módon követtem el, több alkalommal kinéztem magamnak a zsákmányt, óra közben, majd amikor tett napján a tanár kiment a konyhába, magamhoz vettem az értékes papírt, miközben a bűntudatot felülírta a sikeres akció miatti öröm. Egy zöld lovacska volt rajta - nem tehettem mást, kellett. Erkölcsi megsemmisítésre nagyon ígéretes anyag hozható össze belőle.

A tény: bár szerettem a macskákat régebben is, az akkori mindig a lábam körül téblábolt, és amikor véletlenül a farkára léptem egyszer, hirtelen megharapott. Ezt én méltatlannak érztem, és árulásnak is, és pillanatnyi zavaromban belerúgtam a macskába. Végül mindketten mélyen megsértődve mentünk két külön irányba. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: a macska már nem él. Igaz, hogy azért nem, mert ez már régen volt, és közben elpusztult, de ezt már ne említsék, és jó anyag lesz, kegyetlenkedésről szóljon.

A tény: amikor Nicolae Ceauşescu kommunista diktátor egyszer Nagyváradra látogatott, még diák voltam, és engem is kivezényeltek, a többiekkel, ünnepelni. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: ráadásul egyenesen kívéncsi is votlam már, hogy néz ki ez az ember élőben. Bár csak egy kis időre, mert aztán megkértem valakit, hogy fogja már meg ezt a szászlót, amit addig én tartottam, és az egyik osztálytársammal ellógtunk az egészről. Kincset érő anyag lehet ebből, amely leplezetlen együttműködésemet mutatja be az elnyomó gépezettel.

A tény: kicsit vadabb koromban megsemmisítették a jogsimat, ráadásul kaptam másfél év felfüggesztettet (ami már rég elévült), ittas vezetésért, már eleve felfüggesztésben lévő jogsival (épp előző nap vonták be, egy hónapra), és rendőrjárőr elől való autós menekülésért. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: azért ítéltek el, a saját tettem törvénysértő voltán kívül, mert a több hétig tartó "vizsgálat" során világossá tették, hogy futni hagynak, ha viszek kenőpénzt - de nem vittem semmit. Sőt, még jól is jött nekem az egész ügy, mert ezzel rámijesztettek (mivel kezdetben azt hittem, hogy letöltendőt kaptam, halálra rémültem), és jól megtanítottak arra, hogy ne drinkanddrive-oljak, azóta sem teszem, soha. Bombasztikus anyagot készíthetnek tehát, amelyik az igazságszolgáltatással való bűnös összeütközésemet, ráadásul eléggé el nem ítélhető egykori életmódomat leplezi le.

A tény: régesrégen egyszer majdnem felkerültem az RMDSZ városi tanácsosi jelöltlistájára, az önkormányzati választáson. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: végül mégsem, mert én is meggondoltam magam (úgy döntöttem, nem is iratkozom be, és el sem megyek a jelölőgyűlésre), de szerintem ők is, mert csak szó szerint az utolsó fél órában szóltak, hogy mikor van a jelölőgyűlés, ahova el sem mentem. Ideális anyagot tudnak összeállítani ebből, a politikával való kokettálásomról, ámbátor totális megbízhatatlanságomról.

A tény: egyszer a szerkesztőség melletti helyen, ahova lejártunk, söröztem egy alakkal, akiről már előbb gyanítottuk, hogy a Román Hírszerző Szolgálat (SRI) embere, megrészegedve pedig be is vallotta, hogy minket figyel, a szerkesztőséget. Egy másik alkalommal egy RMDSZ SZKT-ülésen, Marosvásárhelyen mentünk ki akkori RMDSZ-esekkel egy helyre, ahol egyikük rámutatott egy koldusra, aki egy szomszédos asztalnál ült, és elmondta, hogy akármelyik városba mennek gyűlésezni, és utána akármelyik helyre mennek ki vacsizni, ez a "koldus" mindig ott van, azaz a SRI beépített embere. Ismét más alkalommal politikusok biztosítottak róla, hogy az én telefonomat is lehallgatják (mármint nem ők, hanem). És még több ilyesmi volt, több érdekes eset, infó. Mindez még a setét kilencvenes években volt. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: mostanra mintha halkult volna az egész, és/vagy a módszereik finomodtak. De szerintem tényleg alább is hagyott. Káprázatos befeketítő anyag készülhet ebből, amelyben kiemelik, hogy bizonyára együttműködtem a titkosszolgálattal, sőt, még söröztem is az egyik spiclivel, illetőleg más városokba is eljártam konspirálni, de immár tartalékállományban lehetek, mert az egész alábbhagyott manapság.

A tény: az 1989 környéki változások során a Fidesz volt a kedvenc új pártom, sőt, aztán még kétszer is nekik, Önöknek szurkoltam. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: megbántam, és bizton állíthatom, hogy többé nem teszem. Mi több, kedvenc pártom sincs. Sőt. Sőt. Bízom benne, hogy mindezt Önök sikerrel tudják majd köpönyegforgatásként prezentálni, újabb fáintos anyagban.

A tény: a legelsők között kértem és kaptam magyar állampolgárságot - később viszont nem szavaztam Önökre, sőt, részt sem vettem a választáson, de még csak nem is regisztráltattam magam. A szükséges háttérinfó, az ügy kifacsarásához, és médiahisztivé változtatásához, sötétmúltozáshoz: mindezt szándékosan tettem, nem hagyagságból, hanem amiatt, mert egyenesen herótom van attól, mennyi elképesztő aljasságot művelnek Magyarországgal, ráadásul milyen arroganciával. Pazar információk ezek egy jó kis árulózásos anyaghoz.

07asf0725152040-large.jpgJa, egyébként az Önök adója, vagyis a Hír TV nálam nem is fogható. Amikor az RDS & RCS kivette a műsorrácsból, még az MSZP volt hatalmon, és itt meg olyan hírek is keringtek, hogy az RMDSZ közbenjárásával intézték el, hogy a fideszes tévéadó eltűnjön. Akkor fel voltam háborodva. Ma már örülök neki. Persze nem annak, hogy a másik szennyes szekértábor letiltatta, hanem annak, hogy egy propagandaadóval kevesebb fogható. (Sajnos bejön viszont az M1, valamint az Echo TV, ami így is eléggé traumatizál, a maga infantilis, de arcátlan kormánynyalogatásával, ha néha belekukkintok a hírműsoraikba, és nem csak.) Ebből is lehet egy anyagot készíteni, mondjuk valami olyan szósszal, hogy a nemzetáruló renegát aljamagyar én nem nézi a nemzeti tévét.

Szóval, kedves Hír TV! Amennyiben további irreleváns részleteket is szeretnének, kérem, találjanak ki szabadon akármilyen további vadszamárságot. Tudom, hogy menni fog. Rendszeresen bizonyítják kvalitásaikat e téren. Ezúton csókoltatom a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot is.

Küldök videóbizonyítékokat is:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr426944723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása