Blogosz

MESE NINCS.

Giga

2014. december 17. 15:38 - BlogoszEditor

Jó, biztosan nem volt más terem. Szerencsére. Mert így óriási ötlet volt a gyermekváros gyűléstermében tartani a nagyváradi Hőszolgáltató Rt. által szervezett lakossági tájékoztató fórumot. Pap István kollégámat érte az a kivételes szerencse, hogy részt vehetett, és e csodálatos tájban meghallgatta a sok fontosat és komolyat. Ő majd meg is írja a sok lényegeset. Én meg az ő képei közül választottam - a beleegyezésével - most ki Önöknek a legfantasztikusabbakat. Amik még a gigakalóránál is lényegesebbek, sőt, én másképp látom a kérdést, szerintem ezek a leglényegesebbek. :) Tekintsék meg, örömmel és kellő összpontosítással.

Amúgy találomra kiragadtam egy részt, ahol például épp azt mondja: "A jelenlevőket felháborította a horizontális hőfogyasztásmérés-rendszer kiépítésének a gondolata". Hm. Néztek volna a falakra... :)))

(Kattintson rá, galéria nyílik. Élvezze.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr196991535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása