Blogosz

MESE NINCS.

A félelmeinkről (legalábbis egy részükről)

2016. augusztus 23. 14:40 - BlogoszEditor

Új legalábbis nekem , tavaly még nem láttam itt: Budapesten, a BAH csomópontnál pár napja fedeztem fel ezt a kis történetet. :) A gépkocsi-felüljáró pilléreit díszítették ki vele az alkotók. És annyira megtetszett, hogy később akkor is visszamentem alaposabban megnézni, amikor már nem nagyon volt idő ilyesmire. Az ötlet, a karakterek, a kivitelezés mind nagyszerű. Meg hát a történet is aranyos, nyilván nem kell magyaráznom. Hogy a félelmeink, téves paráink, és a többi. Inkább mutatom az egészet.

20160822_130130.jpg

20160822_130251.jpg

20160822_130321.jpg

20160822_130435.jpg

20160822_130502.jpg

20160822_130533.jpg

Hát így. :) Itt most happy end lett.

És ha már itt, ilyen stílusú rajzoknál tartunk, akkor mutatok még valamit. Ez meg egy nappal előbb az ebédem volt: fetás saláta. És tényleg nem én rendeztem így el a végén, csak konstatáltam, hogy mi lett. Mert ez lett: egy ismert animációs figura. :) A fenti fülesre is hasonlít. De aztán egy az egyben arra a pontosan ilyen valakire, akit most nem találok, pedig kerestem, így nem is tudom megmutatni Ikertornyok rovat formájában, hogy ki is. Pedig itt van a retinámon. Egy órája keresem, hogy hogy is hívják ezt a karaktert, amelyiknek az arca pont ilyen, mint ez itt lent, nem lelem de remélem, a fehér fejéről, a tányérfogantyú-fülecskéiről, az olajbogyó-szemeiről, valamint a szája majdnem-hiányáról így is sokan ráismernek. :) És aki ráismer, az kiülhet egy kicsit  a következő nagy, fekete érkezése előtti lélegzetvételnyi időre  a fenti kettő mellé a stégre.

20160820_043524.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr4511493560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása