Blogosz

MESE NINCS.

Mutatom: a portfóliómból

2016. december 20. 06:42 - BlogoszEditor

Lesz egy nemzetközi fotófesztivál, a bukaresti művelődési minisztérium védnökségével, meg minden (vagyis azért nem épp minden, csak érintettként nem akarom itt túlreklámozni az eseményt). Január 7-én 11 órakor nyitják meg, Nagyváradon, az Euro Foto Art galériában (nem a művelődési minisztériumot, hanem a tárlatot). Ennek részeként (nem a művelődési minisztérium részeként, hanem a tárlat részeként) idén először megszervezik a megye sajtósainak fotótárlatát (nem a megye sajtósai lesznek a képeken, hanem az általuk készített képeket állítják ki). Beküldtem én is a szervezőknek  szinte találomra válogatva a sok közül (de nem a sok szervező, hanem a sok kép közül) jópár olyat, amit az utóbbi években készítettem. Mutatok közülük párat (nem az utóbbi évek közül, hanem a beküldött képek közül). A facebookozóknak lesznek már ismert képek, mert volt, amit oda már feltöltöttem, amúgy kattintásra galéria nyílik (de nem az a galéria, ahol a kiállítás lesz, hanem virtuális galéria, itt, lejjebb).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesenincs.blog.hu/api/trackback/id/tr3212058393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása